וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: סמדר פלד עוברת מערוץ 2 לערוץ 10

24.3.2013 / 12:02

פלד, לשעבר כתבת הבריאות והרווחה של חדשות 2, תצטרף לצוות מגזין שישי החדש בחדשות 10 ולמהדורה המרכזית. גולן יוכפז: "מגזין שישי יורכב מנבחרת העיתונאים הטובה בישראל"

סמדר פלד, מבכירי הכתבים בחדשות ערוץ 2, ח?ברת מערכת התוכנית "אולפן שישי", תצטרף לצוות מגזין שישי החדש בחדשות 10 אשר עתיד לעלות בחודשים הקרובים, בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן דוד, ובעריכת טלי בן-עובדיה. פלד תשתלב בפרויקטים דוקומנטריים מיוחדים בערוץ 10, ותהיה חלק מצוות המהדורה המרכזית.

סמדר פלד, החלה דרכה בחדשות ערוץ 2 לפני כ-20 שנה, עם הקמת החברה, ומילאה שורת תפקידים בדסק החדשות. פלד שימשה ככתבת לענייני משטרה ומשפט בתל אביב, ככתבת בריאות, ואחר כך, במשך עשור, שימשה ככתבת לענייני רווחה, תחום שהפך למזוהה ביותר עימה, ובמסגרתו הצליחה להעלות את היקף הסיקור של עניינים אזרחים חברתיים, ולהעלות את חשיבותם החדשותית, החברתית והציבורית של נושאים אלה.

פלד, כלת "פרס פרימור" לתחקיר חברתי, חשפה בשבועות האחרונים את סיפורו של הילד הישראלי, חולה הסרטן, שנשלח להירפא במנזר בתאילנד. היא הביאה, בין היתר, במסגרת התוכנית "אולפן שישי" ריאיון טלוויזיוני ראשון עם שרה קרפ, רעייתו של אריק קרפ ז"ל, שהוכה למוות בידי צעירים בחוף תל ברוך בתל אביב, פרסמה ראיון אחרון עם השחקנית, זוכת פרס ישראל, זהרירה חריפאי ז?ל, שהלכה לעולמה לאחרונה, הביאה ריאיון עם האב, שנחשד שטלטל את ילדיו התאומים, וראיון טלוויזיוני יוצא דופן, בכתב-יד, עם השחקן ספי ריבלין, שאיבד את קולו.

סמדר פלד: "אני נפרדת באהבה גדולה מחדשות ערוץ 2, מאבי וייס המנכ"ל, ומחבריי, עובדי החברה, ואני נרגשת מאד להצטרף בקרוב למערכת חדשות 10 ולהיות שותפה לדרך מאתגרת וחדשה".

טלי בן-עובדיה, עורכת התוכנית: "שנים של עשייה עיתונאית ודוקומנטרית, מציבים את סמדר פלד בחוד החנית של יוצרי המגזין בישראל. סמדר תהיה נדבך מרכזי בבית החדש, שאנחנו בונים עבור צרכני האקטואליה בימי שישי".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "סמדר פלד היא אחת מהעיתונאיים החברתיים החשובים בישראל, שהצליחה בעשייתה העיתונאית להעלות לראש סדר היום את התחומים החברתיים. סמדר היא דוקומנטריסטית נפלאה ורגישה, בעלת קול ייחודי, ואני שמח שתהפוך לחלק מחברת החדשות של ערוץ 10, ולחלק ממגזין שישי שאנו מקימים, ויורכב מנבחרת העיתונאים הטובה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully