וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצלכם מקצצים? ב-i24news דווקא מגייסים

9.5.2013 / 12:50

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב החוץ של חדשות 10, יהונתן רגב, יסיים את תפקידו ויצטרף לצוות ערוץ החדשות הבינ"ל החדש. עוד מצטרפים לערוץ: ירון טן-ברינק וג'ייסון דנינו-הולט

מתגבשת מערכת החדשות והתכניות של ערוץ החדשות הבינלאומי i24news שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים: לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב החוץ של חדשות 10, יהונתן רגב, יסיים את תפקידו ויצטרף לצוות הערוץ החדש. רגב נמנה על כתבי חדשות 10 מזה שש שנים וקודם לכן שימש במשך שמונה שנים ככתב ועורך ספורט בערוץ 1. הוא בעל תואר ראשון בלימודים ספרדיים ולטינו אמריקניים מהאוניברסיטה העברית. רגב אישר את הפרטים, בחדשות 10 מסרו: "אנחנו מאחלים ליונתן הצלחה מכל הלב, ומודים על שנות העבודה, החריצות והכישרון".

רגב מצטרף לכתבת טל שלו שגוויסה גם היא לערוץ. שלו שימשה בתפקידה האחרון ככתבת המדינית של וואלה! ולפני כן הייתה ראש סגנית ראש מערכת החדשות האתר. בעבר הייתה רכזת כתבים של עיתון הארץ ועורכת התוכנית "עושים צהריים" עם יעל דן בגלי צה"ל.

עוד מצטרפים לערוץ: ירון טן-ברינק וג'ייסון דנינו-הולט. השניים יהיו חלק מתכנית יומית בשם "דה טיוב" שתשודר באנגלית ובצרפתית. טן-ברינק יהיה עורך התכנית, ודנינו-הולט יגיש את הגרסה האנגלית שלה. את תגובת השניים לא ניתן היה הבוקר להשיג.

ערוץ i24news, בבעלות איש העסקים פטריק דרהי, ישדר מנמל יפו ובקרוב יעלה לאוויר אתר אינטרנט אשר יאגד כפורטל חדשות את התכנים המשודרים בו. תוכן הערוץ יופק על ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת" בבעלותם של חיים סלוצקי ודרי שי, והוא ינוהל על ידי פרנק מלול, מנהל ערוץ FRANCE24 לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully