וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייסים פה: גם אדר פרימור מצטרף ל-i24news

14.5.2013 / 9:49

מי ששימש במשך שני עשורים כעורך חדשות החוץ של "הארץ", אדר פרימור, חתם על חוזה מול הערוץ אשר בבעלות איש העסקים פטריק דרהי ויצטרף למערכת החדשות שלו

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news ממשיך לגייס: לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך חדשות החוץ לשעבר של "הארץ", אדר פרימור, חתם על חוזה מול הערוץ ויצטרף למערכת החדשות שלו.

פרימור פרש מהעיתון לפני כחצי שנה אחרי כמעט שני עשורים במהלכם שימש ככתב ועורך חדשות החוץ וככותב קבוע למדור מאמרי הדעה של העיתון. במהלך שנותיו בעיתון אף כיהן פעמיים כעורך מדור הדעות ושימש כעורך המהדורה האנגלית של העיתון.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה הצטרפו ל-i24news כתב החוץ של חדשות 10 יהונתן רגב והכתבת המדינית של וואלה! לשעבר טל שלו. כמו כן נמנים על צוות הערוץ גם ירון טן-ברינק וג'ייסון דנינו-הולט, והגיוסים למערכת הערוץ נמצאים בעיצומם בימים אלו.

ערוץ i24news, בבעלות איש העסקים פטריק דרהי, ישדר מנמל יפו ובקרוב יעלה לאוויר אתר אינטרנט אשר יאגד כפורטל חדשות את התכנים המשודרים בו. תוכן הערוץ יופק על ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת" בבעלותם של חיים סלוצקי ודרי שי, והוא ינוהל על ידי פרנק מלול, מנהל ערוץ FRANCE24 לשעבר.

אדר פרימור אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully