וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: עורך NRG אודי הירש עוזב; ישמש כעורך המשנה של נענע10

16.5.2013 / 12:46

הירש, שכיהן כעורך הראשי של NRG בשנה וחצי האחרונות, שימש לפני כן כעורך "המגזין" בקבוצת מעריב, היה סגן עורך "ז'ורנל" ומילא שורת תפקידים בוואלה!

עורך NRG אודי הירש התפטר ממעריב ויעבור לשמש כעורך המשנה של איתן מרקוביץ' בנענע10 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הירש משמש בתפקיד מאז פברואר 2012, והוא החליף בו את דורון כהן שערך אותו לאחר תקופה ארוכה בה פעל האתר ללא עורך ראשי. טרם נודע מי יחליפו בתפקיד. יצוין כי מעיין כהן תישאר בתפקידה כסגנית עורכת נענע10.

הירש כתב היום לעובדי מעריב: "אחרי תקופה קשה ומפרכת, אבל גם יפה ומרגשת, אני נאלץ להודיע לכם על עזיבתי. אני עוזב בלב כבד חבורה נפלאה של אנשים, שנלחמה בתנאים לא תנאים והצליחה להחזיק את nrg עם ראש מעל המים למרות העזיבות, הקיצוצים ושינויי הבעלות. אשתדל לדבר עם כל אחד ואחד מכם באופן אישי ובטוח שתמשיכו לעשות עבודה מצוינת".

הירש הצטרף למעריב חצי שנה קודם למינויו לתפקיד עורך האתר, כאשר שימש כסגן עורך מוסף התרבות "ז'ורנל", וקודם לכן שימש כעורך המגזין היומי של מעריב. לפני שהצטרף לעיתון כיהן הירש בשורה של תפקידים במחלקת התוכן של וואלה! שהבכיר שבהם היה המשנה לעורך האתר. בעבר שימש הירש כמרצה לעיתונות במכללה למנהל וכסגן עורך המגזין "שם המשחק".

אודי הירש אישר את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully