וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 15 שנים: עורך "ספורט הארץ" שלומי ברזל יעזוב את העיתון

19.5.2013 / 14:51

ברזל יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. את מקומו כעורך המדור יתפוס אייל גיל המשמש כפרשן וכרכז מערכת הספורט של העיתון

עורך מדור הספורט של "הארץ" שלומי ברזל יסיים את תפקידו ויעזוב את העיתון, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ברזל הצטרף לעיתון בשנת 1998 ככותב ועורך, עוד בתקופה שלעיתון היה מוסף ספורט נפרד. הוא משמש כעורך הספורט של העיתון מזה ארבע שנים וחצי.

את דרכו בתקשורת החל ברזל ככתב ספורט ב"ידיעות אחרונות". לאחר ששימש בתפקיד זהה ב"הארץ" התקדם לתפקיד סגן עורך מוסף הספורט, ובתחילת 2009 מונה לתפקיד העורך. במשך השנים כתב את הטור "עולה להתקפה", כמו גם פרסם טור קבוע במגזין "מארקר וויק" של העיתון הכלכלי של הקבוצה דה מרקר. לצד תפקידו ב"הארץ" שימש ברזל וימשיך בתפקידו כראש מסלול התקשורת ומרצה לתקשורת ועיתונאות במכללה למנהל. את מקומו כעורך המדור יתפוס אייל גיל.

השנה החולפת לא הייתה פשוטה עבור דסק הספורט של "הארץ". כחלק מהליך קיצוצים נרחב בכל הקבוצה הוחלט על הפסקת הדפסתו של המדור כחלק נפרד מהעיתון עבר לתוך עמודי החדשות תוך צמצום משמעותי בהיקפו. לצד הצמצום בהיקף המדור נערך גם צמצום משמעותי בכוח האדם ונאלץ לוותר על שירותיהם של כתבים עצמאיים ופרילאנסרים, ולצמצם סיקור של משחקי כדורגל וכדורסל.

שלומי ברזל אישר את הפרטים, ומסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "זה היה מסע מושלם. זכיתי להיכנס לנעליים של עורכים מוכשרים ולפגוש אנשים מרשימים מאוד, וכל שיש לי זה להודות לכל מי שעבדתי איתו ולאחר הצלחה הכי גדולה בעולם לאייל המוכשר והראוי לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully