וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרה-ארגון בגל"צ: אתי אנטה-שגב תפרוש מתפקידה

17.6.2013 / 14:30

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אתי אנטה-שגב, אשר עמדה בראש חטיבת התרבות של גלי צה"ל בארבע השנים האחרונות, תפרוש מהתחנה בעקבות איחוד המחלקה לתוך מחלקת התכניות

פרישה נוספת בגלי צה"ל בעקבות הרה-ארגון בתחנה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אתי אנטה-שגב, אשר עמדה בראש חטיבת התרבות של גלי צה"ל, תפרוש מהתחנה בעקבות איחוד המחלקה לתוך מחלקת התכניות. אנטה-שגב עמדה בראש מחלקת התרבות בארבע השנים האחרונות והחליפה בתפקיד את מולי שפירא.

לפני שהצטרפה לגלי צה"ל שימשה אנטה-שגב כמפיקה ועורכת בכירה בטלוויזיה הישראלית שמך יותר משני עשורים. היא ערכה בין היתר את "רוקדים עם כוכבים", "גריז ו"גידי גוב הולך לאכול". את דרכה בתקשורת החלה כחיילת בגלי צה"ל והיא מילאה בתחנה שורה של תפקידי עריכה והפקה. היא מונתה לתפקיד על ידי מפקד גלי צה"ל הקודם יצחק טוניק.

ראש חטיבת התרבות והמוזיקה בגלי צה"ל היה נחשב במשך השנים לתפקיד חזק בתעשיית התרבות והבידור. התפקיד יבוטל כעת לאחר שמפקד התחנה, ירון דקל, הורה על איחוד של שמונה מחלקות התוכן של התחנה לכדי מחלקה אחת כך שבתחנה יפעלו שלוש מחלקות עיקריות בלבד: מחלקת התכניות, מחלקת החדשות וגלגלצ. השינוי ייצא לדרך בעוד כמה שבועות.

נוסף לאתי אנטה-שגב נודע השבוע כי גם ראש מחלקת התעודה והקריין הבכיר אהוד גרף יפרוש מהתחנה לאחר יותר מ-45 שנים. גרף אמור היה לצאת לפנסיה רק בעוד שלוש שנים, אולם לאחר שפעילותו בתחנה צומצמה לאחרונה עם החלפתו בקריינים צעירים יותר וכעת עם סגירת המחלקה בראשותו - הוחלט כי יפרוש.

אתי אנטה שגב מסרה בתגובה כי "בימים אלה, משהוכרז על המבנה הארגוני החדש בגלי צה"ל, אני חשה שיקשה עליי להביא לידי מיצוי את יכולת הביטוי והיצירתיות שלי כפי שהייתי רוצה, ולכן החלטתי לפרוש". היא הוסיפה "אני מודה למפקדי גל"צ, ירון דקל ויצחק טוניק, שהביעו בי אמון במהלך עבודתי בתחנה".

ירון דקל, מפקד גל"צ מסר כי "לצערי, אתי אנטה, גדולת מפיקות אירועי התרבות בארץ, בחרה לעזוב את התחנה לאחר מספר שנים בהן כהינה כמנהלת מחלקת התרבות של גל"צ. במהלך עבודתה בתחנה, אתי הפיקה וניהלה אומנותית עשרות הפקות ואירועים מגוונים, מקצועיים ומלהיבים בהם תרמה ממיטב כישוריה ויכולותיה. מעטים אנשי המקצוע בארץ היכולים להתחרות ביכולותיה וכישוריה של אתי וכל אירוע אותו הפיקה וניהלה הביא את גל"צ לגבהים חדשים בכל הקשור למקצועיות והדבר ניכר כמובן גם בשידורים האיכותיים אותם התחנה שידרה. אני מאחל לאתי הצלחה רבה בהמשך הדרך והקריירה המפוארת שבנתה במהלך השנים, ואני בטוח כי דרכיה ודרכי התחנה יצטלבו גם בעתיד ואנו נמשיך לעבוד עמה על שלל פרויקטים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully