וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טלטלה בצמרת HOT: גם סמנכ"ל הרגולציה פורשת

26.2.2014 / 13:28

לילך טל, סמנכ”ל הרגולציה והתקשורת של הקבוצה, הודיעה על פרישתה מהתפקיד בתום 4.5 שנים. פרישתה מגיעה לאחר עזיבת המנכ”ל הרצל עוזר

נמשכים חילופי הגברי ב-HOT: לילך טל, סמנכ"ל הרגולציה והתקשורת של הקבוצה הודיעה הבוקר (רביעי) על פרישתה מהתפקיד. טל משמשת בתפקידים בכירים בחברה מזה כארבע וחצי שנים, ופרישתה מגיעה לאחר עזיבות נוספות בשבועות האחרונים בראשן זו המנכ"ל הרצל עוזר.

טל הקימה את החטיבה המאוחדת של הרגולציה והתקשורת שבראשה עמדה. קודם לכן, שימשה כסמנכ"ל וראש מטה של החברה. בחברה אמרו היום כי היא הייתה יד ימינו עוזר, והייתה שותפה פעילה לכל ההחלטות והתהליכים בתוך הארגון ומחוץ לו.

לילך טל מסרה היום כי היא "מודה להרצל עוזר, שאפשר לי להיות לצידו בקוקפיט, ולקחת חלק במסע הזה של HOT תוך שהוא נותן בי אמון מלא והזדמנות להיות שותפה בכל דבר ועניין. לאחר תקופה ארוכה ב-HOT, ועם פרישתו של הרצל מתפקיד המנכ"ל בשבוע הקודם, ואחרי תקופה מרתקת, אינטנסיבית ורבת עשיה, אני מרגישה, כי זה הזמן הנכון לעשות שינוי, ולהתחיל אתגרים אחרים".

הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר קבוצת HOT, מסר: "היכרותי עם לילך היא ארוכת שנים, ועם כניסתי לתפקיד מנכ"ל HOT הצעתי לה להצטרף להנהלת החברה. לילך הינה בעלת כישורים אסטרטגיים בולטים, ובעלת חשיבה עסקית לצד משימתיות ויכולת הנעה והובלה של מהלכים מקצה לקצה, ואת כל אלו עשתה בנחישות, בחוכמה בינאישית ובצניעות לאורך כל שנותיה ב- HOT. לילך היוותה עוגן מרכזי בהנהלה, וברצוני להודות לה על תרומתה הרבה, ועל מחויבותה המוחלטת להצלחת הקבוצה בכל השנים האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully