וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: סוקניק מוכר לנו משכנתא

עדי דברת

18.11.2007 / 15:21

איש החדשות הפורש יקבל כ-600 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים כפרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות. הקמפיין יעלה היום בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, בכיכובם של סוקניק וצב בדיבובו של בועז שרעבי

בנק לאומי למשכנתאות יוצא היום במהלך מיתוג מחדש תחת הסיסמה "פשוט לקחת משכנתא". הקמפיין שילווה את המהלך, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, יעלה הערב בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובעיתונות, בעלות של כ-1.5 מיליון דולר.

הסרטון השני, בו יוצג השירות השני שיציע הבנק, יעלה לאוויר בעוד כשבועיים. כפרזטור של הבנק נבחר מגיש החדשות לשעבר, גדי סוקניק. סוקניק קיבל עבור תפקידו כפרזנטור סכום המוערך בכ-600 אלף דולר לשלוש שנים.

לדברי רני יעקובי, סמנכ"ל השיווק של בנק לאומי למשכנתאות, מטרת המהלך היתה לבדל את הבנק מול מתחריו על ידי שילוב ערך מוסף: "בזמן שהמתחרים מדברים במושגים של מחיר, אנחנו מוסיפים ערך מוסף של שירות ומקצוענות".

בועז שרעבי והצב ירוצו בשבילכם

השירות הראשון שמציע הבנק הוא שירות "רצים בשבילך". לדברי יעקובי, "בכדי לקחת משכנתא צריך לעשות בדרך כלל אינספור פעולות - ללכת לטאבו, לנוטריון, להעביר הוראת קבע וכדומה. לאומי למשכנתאות חבר לחברה אשר תבצע את כל הפעולות הללו ללא לקיחת תשלום נוסף".

על הבחירה בסוקניק כפרזנטור אומר יעקובי: "היתרון בבחירת פרזנטורים בשוק הבנקים הוא ביצירת קיצור דרך הן מבחינת בידול והן מבחינת חיסכון בעלויות. סוקניק קיבל ציונים מאוד טובים בסקר שערכנו בכל הנוגע לפרמטרים של אמינות וסמכותיות. הבחירה היתה בין סוקניק לבין זמר ידוע".

בכדי להפוך את הקמפיין לצעיר יותר, צורפה לסוקניק דמות נוספת - צב בדיבוב של בועז שרעבי. שרעבי אגב, קיבל סכום הנמוך בהרבה מסוקניק, אך לדברי הבנק, מדובר ב"סכום מכובד מאוד עבור קריינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully