וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג

ענת קם

17.4.2008 / 0:01

עובדים של איזה חברת תקשורת יעשו את החג בחיק הטבע? באיזה זכיינית משתלם לעבוד ומיהו המו"ל החסכן. זיכרו: מי שלא מגלה, קמצן!

כמו כל שנה וואלה! ברנז'ה תוציא את 350 השקלים שקיבלה בתלושים על מוצרי קוסמטיקה, והנה מה שיקבלו כל השאר - חג שמח.

הפרינט לא מת

בעיתונים ידיעות אחרונות והארץ חילקו לעובדים תלושים על סך 300 שקל. במעריב מסתפקים נכון לעכשיו בברכת חג שמח, בישראל היום לעומתם קיבלו כרטיס ובו 400 שקל. עובדי גלובס קיבלו מזוודה. כתבי כלכליסט קיבלו 300 שקל, כמו שאר עובדי ידיעות, ותרמו לעמותות שונות את המתנות ששלחו אליהם משרדי יחסי הציבור השונים, גם הומניסט יכול להיות כלכליסט. (אצלנו בוואלה! כולם עדיין מסתובבים עם הבקיני של מרינה ששלחו מערוץ 10).

טלוויזיה

ערוץ 10 דוהר על ההצלחה של הישרדות ומפנק את עובדיו בארבע מאות שקלים וסל לקניות. גם עובדי רשת יקבלו 400 שקל, בקשת יחלקו תלושים על סך 300 שקלים. בחדשות ערוץ 2 מחלקים השנה 400 שקל. עובדי ערוץ הספורט יקבלו 250 שקל וכך גם עובדי yes. עובדי HOT יתחברו לטבע בעזרת ערכת קמפינג לטיולים.

חברת ההפקה JCS מעניקה השנה לעובדיה תלושים בסכום מכובד של 450 שקל. ענני תקשורת מחלקים 350 שקל ו ערב לכלל עובדי וטאלנטי החברה בגנקי עם עינת שרוף.

רדיו

רדיו תל אביב יחלק לעובדיו בין 300 ל-400 שקל, בהתאם להיקף עבודתם בתחנה. רדיו ללא הפסקה יחלק כמדי שנה 250 שק. האזרחים העובדים בגלי צה"ל יקבלו תלושים בסך 300 שקל. בקול ישראל וביתר גופי רשות השידור יקבלו כזכור שי לחג בצורה מדורגת ולפי גובה המשכורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully