וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי שואו

3.12.2008 / 19:34

ארז טל ואסי עזר נכנסים לבית האח הגדול בשישי ב-21:30 וברשת רותחים. גורמים בזכיינית: "זה לא בסדר שהם משתלטים על ימי שידור שלא שלהם"

המלחמה בין קשת לרשת מתחממת. אמש, בסיום פרק ההדחה של "האח הגדול" הודיע ארז טל כי ביום שישי ב-21:30 בערב יכנסו הוא ואסי עזר אל בית האח הגדול. טל אף חזר על הדברים מספר פעמים. את המתרחש בבית האח הגדול אפשר כזכור לראות בערוץ 20 של HOT ואילו בשעה 21:30 משודרת ברשת תכנית הסאטירה "שבוע סוף". זאת לא הפעם הראשונה שקשת משדרת בשישי בערב שידורים נלווים לתכנית. לפני מספר שבועות שודרה בביפ בשישי בערב תכנית של "האחות הקטנה" שארחה את כל מודחי "האח הגדול". ברשת כמובן רותחים.

גורם בהפקת "שבוע סוף" אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "ערוץ 2 עושה תכנית בערוץ אחר, כדי להתחרות בערוץ 2. זה הרי לא הגיוני. 'שבוע סוף' לא משודרת מול קשת, ומרגע שהתכנית התרוממה הם התחילו להרים ספיישלים של 'האחות הקטנה' בימי שישי בערב. בתכנית הזאת הם מרימים ספיישל ברמה של ערוץ 2. ברור שהם בפאניקה מ'שבוע סוף', אבל זה לא אמור להיות ככה בעולם מתוקן. שבוע סוף אינה מתחרה של קשת"

בכיר ברשת אמר לוואלה! ברנז'ה: "ברור שהם עושים את זה בכוונה מול שבוע סוף בשביל להתגרות בנו. זה מחמיא שהם לחוצים כל כך עד שהם מציבים פרק של 'האח הגדול' מול התכנית, אבל זה לא בסדר שהם משתלטים על ימי שידור שלא שלהם".

גורם בכיר בתעשיית התקשורת אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "יש כאן מהלך מבריק של קשת לקראת עליית 'ארץ נהדרת'. הם רוצים להחליש את 'שבוע סוף' כדי שכש'ארץ נהדרת' תעלה תהיה בתודעה הציבורית תכנית סאטירה אחת בטלוויזיה. מה שכן, אין פה ממש תחרות כי כשהם משדרים בערוץ 20 אין להם פרסומות, המהלך הזה לא רווחי מבחינתם".

טרם התקבלה תגובת קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully