וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת סלג?

ענת קם

25.1.2009 / 15:17

כתבה בגליון האחרון של "רייטינג" הקפיצה למנכ"ל סוכנות לוק ירון ליכטנשטיין את הפיוז. סלב סוג ג', או מגזין דל רייטינג? הצביעו והשפיעו

מנכ"ל סוכנות לוק, ירון ליכטנשטיין, פנה היום במכתב חריף לכתב המגזין "רייטינג" מורן שריר ולעורך המגזין ירון טן-ברינק והביע את מחאתו על הדרך בה הוצג הדוגמן אנחל בונני בגיליון המגזין האחרון. ליכטנשטיין פנה לשריר בתואר "מר מורן מריר" והגדירו כרכילאי "המתיימר להיות הוגה דעות ומשורר מטבעות לשון בשווי עשר אגורות".

טענותיו של ליכטנשטיין מתייחסות לכתבתו של שריר מגיליון "רייטינג" האחרון, "מיהו סלג", בה הוצג אנחל בונני, המיוצג על ידי סוכנות לוק שבבעלות קבוצת ידיעות אחרונות, כאב טיפוס של סלב סוג ג. במכתבו לשריר פירט ליכטנשטיין את הקמפיינים בהם השתתף, כולל לבתי אופנה בין לאומיים כמו סווטש ודונה קארן ואף הוסיף כי בונני מופיע בתפקידים ראשיים בסדרות "חשופים" ו-"מסכים", סדרות המקור של HOT ו-yes.

ליכטנשטיין כתב: "קטעים איתו, אה? כולה דוגמן סוג זיבי – אבל, אופס, קיבל שני תפקידים ראשיים, בשתי סדרות שאפילו סוקרו במגזין דל הרייטינג שבו אתה מועסק (תגיד, זה נכון שהצלמים שלכם עוד מחלקים לפעמים חינם את הגליונות ברחבי הערים?). נכון, יש את מי לצלוב בגזרת ה 'סלבס לרגע'. אבל מאוד בעייתי לעשות את זה דווקא עם אנחל בונני, שבו בחרת לעלוב בצורה אגרסיבית. הוא עובד, הוא מצליח, הוא לא מקושש מתנות חינם באירועים יחצניים שאותם אתם מסקרים בלהט. אבל כנראה שבונני הוא כן אחד כזה שאם תציבו את שמו ותמונתו על עמודי המגזין שלכם, ימשוך את הקוראים, כלומר, את אלה שעוד נותרו".

מורן שריר וירון טן ברינק מסרו כי המכתב טרם הגיע לידיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully