וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא עיתונות, זו תת רמה של התייחסות"

ענת קם

26.11.2009 / 12:42

עוזי פלד תוקף את מעריב על כתבה אודות שיקומו של בנו אייל פלד: "היא רצופת שקרים". מעריב: "אנו עומדים מאחורי כל מילה שפורסמה"

מנכ"ל טלעד לשעבר עוזי פלד תוקף את הראיון עם בנו אייל שפורסם בתחילת השבוע במעריב: " הכתבה רצופה שקרים". תחת הכותרת "אייל פלד משתקם: אני מתקדם צעד אחר צעד" פורסמה כתבה אודות תהליך השיקום של פלד ובה גם ראיון קצר עמו. למחרת פרסם מעריב הבהרה בה צויין כי פלד עדיין מתקשה בהליכה ובדיבור.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר עוזי פלד: "נאמר בכתבה שאייל התחיל במסעות רגליים ושהוא מדבר וזה פשוט לא נכון. אייל לצערי הרב עדיין בתהליכי שיקום, מתקדם אבל עוד לא מדבר בחופשיות ולא יכול ללכת. יש לו נכות של 100% מביטוח לאומי. מה שהכתבת עשתה ומעריב נתן לה גיבוי בפרסום זו לא עיתונות, זו תת רמה של התייחסות".

פלד הוסיף התייחס גם לתמונות שהופיעו בכתבה: "מעריב לא ציינו שהצילומים הם מלפני כמה שנים. אם הכתבת התקשרה ואייל אמר לה 'כן' או 'לא' על משהו, והיא כותבת ציטטה מדבריו של משפט עם 19 מילים, אני מייחל ומתפלל לכך. גם מה שהם פרסמו למחרת זו לא התנצלות, זו הבהרה על כך שנודע להם שהוא לא הולך ולא מדבר, אבל למה הם לא כתבו שהראיון לא היה ולא נברא? זו בושה וכלימה. במקום להגיד 'טעינו' הם רק הוסיפו עוד נדבך". פלד ציין כי ההבהרה שפורסמה הושגה רק לאחר שיחה עם מו"ל העיתון עפר נמרודי, מאחר שראש מערכת החדשות נטע ליבנה והעורך הראשי יואב צור לא נענו לבקשתו לפרסמה.

ממעריב נמסר בתגובה: "מעריב עומד מאחורי כל מילה שפורסמה, גאה בהישג העיתונאי ומאחל לאייל פלד בריאות ואריכות ימים. ההבהרה שפורסמה היא לבקשת עוזי פלד, ואינה סותרת את הפרסום במעריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully