וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוצקי מאיים בתביעה נגד סוכנות לוק

אמילי גרינצווייג

26.4.2010 / 20:02

הבעלים של ערוץ הבידור דורש מהסוכנות, שבבעלות מו"ל ידיעות אחרונות ובעל המניות ב-HOT נוני מוזס, פיצוי כספי, זאת לאחר שבלוק החליטו להעביר את הפקת הסרט על גליון בגדי הים של מגזין בלייזר לחברת ההפקה של גיא פינס. צרות בבית

המפיק חיים סלוצקי, הבעלים של ערוץ הבידור הישראלי של HOT מאיים בתביעה נגד סוכנות לוק. במכתב התראה לפני תביעה מבקש סלוצקי פיצוי כספי על הפרת חוזה לכאורה להפקת הסרט על מאחורי הקלעים של גליון בגדי הים המשותף לסוכנות ולמגזין בלייזר.

הסרט הופק בשלוש השנים האחרונות על ידי ערוץ הבידור הישראלי של HOT, אולם השנה הוחלט בלוק להעביר את הפקת הסרט לחברת ההפקה של גיא פינס והוא ישודר בערוץ 10.

סוכנות לוק נמצאת בבעלות קבוצת ידיעות אחרונות והעומד בראשה, המו"ל נוני מוזס, המחזיק גם במניות ב-HOT. חברת הכבלים היא הפלטפורמה המשדרת את ערוץ הבידור. לאחרונה התחזק מעמדה של סוכנות לוק והעומד בראשה ירון ליכטנשטיין בקבוצת ידיעות אחרונות.

גורמים בלוק טוענים כי בסוכנות ישנו מסמך מערוץ הבידור לפיו הפקת הסרט אינה כרוכה בהשקעה כספית מצד הסוכנות. לדברי הגורמים, ההחלטה להעביר את הפקת הסרט לגיא פינס תקשורת התקבלה ברגע האחרון, כשבערוץ הבידור ביקשו שהסוכנות תשתתף במימון ההפקה, שלא הוכרה על ידי HOT כספיישל. גורם בסוכנות אמר עוד כי לרייטינג הגבוה לו זוכה תכניתו של גיא פינס בערוץ 10 היה משקל מכריע בהחלטה להעביר את ההפקה.

רינת קליין, המנכ"ל והעורכת הראשית של ערוץ הבידור סרבה להתייחס לדברים ואמרה: אנחנו לא מנהלים את ענייננו העסקיים מעל דפי התקשורת".

ירון ליכטנשטיין מנכ"ל סוכנות לוק מסר בתגובה: "אני לא שופט אדם בשעת צערו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully