וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו לעצמכם מתנה לחג 2011

אמילי גרינצווייג

13.4.2011 / 1:48

רייטינג, כך מתברר, אינו ערובה לנדבנות כשזה מגיע לתלושים, תשאלו את עובדי קשת. לעובדי ערוץ 10 דווקא יש סיבה לחגוג. ומה קיבלו בעיתונים, ברדיו ובאינטרנט? אל תבזבזו הכל במקום אחד

עיתונים

עובדי הארץ ודה מרקר קיבלו כרטיס ובו סכום של 400 שקלים אותן ניתן לבזבז במספר רשתות. אל הכרטיס צורפה ברכת המו"ל עמוס שוקן שכללה גם ציטוט מהכתבה אודות הארץ בניו יורקר והסבר מורכב אודות השי: "השנה שינינו את השיטה, לעומת מה שהיה נהוג בשנים קודמות. מחד, הגדלנו את הסכום שניתן (שהיה 250 ש"ח), ומאידך, ינוכה מס בתלוש השכר, לכל אחד על פי שיעור המס האישי. באופן זה, נוכל לתת יותר לעובדים שתווי השי משמעותיים עבורם בהיערכות לחג".

עובדי ידיעות וכלכליסט קיבלו כרטיס נטען על סך 200 שקלים. עובדי מעריב לא צפויים לקבל השנה שי. עובדי גלובס השכירים קיבלו תלושים לשעוני סווטש בסך 600 שקלים, עובדי פרילנס יסתפקו ב-300. במקור ראשון חילקו תלושים בסך 300 שקל ובעיתון הנפוץ במדינה, ישראל היום, קיבלו תלושים בסך 400 שקל וספר מתכונים.

טלוויזיה

רייטינג, כך מתברר, אינו ערובה לנדבנותו של הבוס בכל הנוגע למתנות לחג. וכך יסתפקו עובדי זכיינית ערוץ 2 קשת בספר המתכונים של מאסטרשף. לפחות בישלנו. עובדי ערוץ 10 לעומתם יחגגו על סכום של אלף שקל לצד ברכה אישית ממנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי :"חג הפסח הבא עלינו לטובה מוצא את הערוץ ואת חברת החדשות בעמדת זינוק מעודדת. לראשונה בתולדותיו, לקראת סוף חודש מאי הערוץ יעמיד לוח שידורים אטרקטיבי ותחרותי לאורך כל ימות השבוע. לצד הצלחות וניצחונות מתוקים, עוד נכונו לנו ימים לא קלים. אני משוכנע שהימים המתוקים ילכו ויתרבו.חשוב לי בתקופה הזו להביע הערכה מיוחדת על עבודתך." גם ברשת לא חסכו ופינקו את העובדים ב-500 שקל. עובדי ערוץ 1 יקבלו 495 שקל. ובחדשות 2 יקבלו העובדים תלושים על סך 400 שקל.

חברת RGE פינקה את עובדי נגה תקשורת וערוץ הספורט בתלושים על סך 300 שקלים. ערוץ 9 השקיע ב– 250 שקלים. בצ'רלטון קיבלו השכירים 250 שקל ועובדי הפרילנס הסתפקו במארז יין חגיגי. עובדי ONE קיבלו 400 שקל בתלושים. עובדי HOT קיבלו סט של בלנדר למטבח וב-yes קיבלו העובדים תלושים על סך 200 שקל. עובדי הפוסט פרודקשן של JCS קיבלו 250 שקל, בענני תקשורת קיבלו 350 שקל ובערוץ הבידור 200.

רדיו

עובדי קול ישראל קיבלו סכום של 495 שקל, עובדי גל"צ 395 שקל. בתחנות האזוריות רדיו תל אביב, רדיו חיפה ורדיו ירושלים נע הסכום בין 500 ל-250 שקל על פי ותק. עובדי רדיו דרום קיבלו ודאי ברוח ספורטיבית את העובדה שהשי לחג שלהם הוא תלושי שי לרשת אלוף הספורט. ברדיו ללא הפסקה וברדיו 99fm קיבלו תלושים בסך 250 שקל.

אינטרנט

עובדי ynet, כמו יתר עובדי ידיעות אחרונות יקבלו תלושים על סך 200 שקלים, עובדי nrg כמו אחיהם במעריב לא יקבלו דבר. בתפוז אנשים יקבלו העובדים תלושי קניה על סך 350 שקל ובנוסף תלוש קנייה לעריכה ועיצוב אלבום תמונות אישי. עובדי mako קיבלו גם הם ת ספר המתכונים של מאסטר שף ועובדי נענע10 לא רואים את כולם ממטר וקיבלו כמו יתר עובדי ערוץ 10 כרטיס נטען על סך 1000 שקל. כאן בוואלה! נקבל תלושים בשווי של 350 שקלים, כולל בונוס: נשיקה מסמנכ"ל התוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully