וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בחדשות 10 מתארגנים לעתור נגד המעבר לאבו גוש

אמילי גרינצוווייג

28.4.2011 / 12:10

את מאבק העובדים מובילים שני בכירים בחברה: חן הדרי, מנהלת משאבי האנוש ועורך "לונדון את קירשנבאום" אבי אלקלעי. הארכת זיכיון הערוץ הותנתה במעבר חדשות 10 לירושלים

עובדי חדשות 10 מתכננים עתירה לבג"ץ נגד המעבר הצפוי של החברה לאבו גוש. מעבר חברת החדשות, שהוא חלק מתנאי הארכת הזיכיון של הערוץ, צפוי להסתיים עד לחודש ינואר 2012. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בכוונת העובדים לגייס 330 שכירים עובדי החדשות ו-70 פרילנסרים, על מנת להגיש את העתירה, באמצעות עו"ד אלי בן טובים.

במייל שהועבר לעובדי החברה התבקשו העובדים לתרום שני ימי חופשה על מנת לממן את העתירה, שעלותה מוערכת בכ-100,000 שקלים. היוזמים, חן הדרי, מנהלת משאבי אנוש בחדשות 10, ועורך "לונדון את קירשנבאום" אבי אלקלעי, טוענים כי בסיס בעתירה הנו "פגיעה קשה בתנאי העבודה שלנו ובזכות הבסיסית לחופש עיסוק ופרנסה כאשר לטענתם המעבר יאלץ חלק מהעובדים להתפטר מהעבודה וכי הוספת שעות הנסיעה תחייב הוצאות כספיות משמעותיות וקשיים נוספים ביניהם הצורך לוותר על כלי התחבורה הדו גלגליים. כן נכתב: "הפסד שעות פנאי קריטיות למרבית העובדים: אלה הן השעות היחידות בהן אנו רואים את ילדינו, בין אם בבקרים ובין אם בערבים" השניים מציינים כי יש צורך במענה מיידי על ההצטרפות.

מערוץ 10 נמסר: "הערוץ נערך בימים אלו למעבר הנדרש על פי החוק. ההתארגנות המדוברת של חלק מן העובדים לא תואמה עם הנהלת הערוץ ומטבע הדברים לא קיבלה את ברכת ההנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully