וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי תחת עין

27.6.2013 / 11:22

שמח: גורמים בערוץ 10 טוענים כי אנשי רשת טרפדו את השתתפותו של שי גולדן בדוקו שמכין אמנון לוי לערוץ. מנגד, בערוץ 10 טרפדו השבוע את השתתפותו של גיא פינס ב"מצב האומה"

על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בין אנשי רשת לבין ערוץ 2, בשני מקרים שהתרחשו לאחרונה סירבו אנשי זכיינית אחד לשתף פעולה עם תכניות של הערוץ המתחרה.

גורמים בערוץ 10 טוענים כי אנשי זכיינית ערוץ 2 רשת טרפדו לפני שבועיים את השתתפותו של סמנכ"ל האקטואליה שי גולדן בסדרה דוקומנטרית חדשה אותה מצלם בימים אלה עבור הערוץ אמנון לוי. לוי מצלם בימים אלה תכנית דוקומנטרית תחת השם "השד העדתי", ובין היתר ביקשו בתכנית לדבר על נושא הגזענות עם כמה עיתונאים - בהם גולדן. "היה ניסיון לקחת סינק קצר מגולדן בנושא שבו הוא התבטא בעבר והתאים לתכנית", מספר גורם המעורה בפרטים. "נעשתה פנייה אליו אבל לבסוף זה לא יצא אל הפועל", אומר הגורם. ברשת מסבירים: "רשת מעולם לא ביטלה את השתתפותו של שי גולדן בשום תכנית של ערוץ 10, ואם הוא לא השתתף בסדרה הדוקומנטרית זה בגלל בחירה אישית שלו שלא לקחת בה חלק".

גולדן הסביר היום לוואלה! ברנז'ה את המקרה כך: "אכן פנו אליו מערוץ 10 בבקשה להשתתף בסדרה של אמנון לוי, "סירבתי על דעתי בלבד", אמר. "יש לי תכנית אקטואליה ברשת, ועל נושאי אקטואליה אני מעדיף להתבטא שם". מערוץ 10 נמסר בתגובה: "יהיה קשה, אבל נסתדר".

"להעלות את זה עכשיו זה לא פחות מקטנוני"

ומנגד, בערוץ 10 טרפדו השבוע השתתפות של טאלנט הערוץ גיא פינס, בתכנית "מצב האומה" של רשת. הופעתו של פינס בתכנית כבר נסגרה, אולם ברגע האחרון הוא הודיע שייאלץ לבטל כיוון שלא התקבל אישור להשתתפותו. הגורם בערוץ 10: "רשת מתלוננים שאצלנו ביטלו להם את ההשתתפות פינס? מיד כשראיתי את זה חשבתי על גולדן ועל כך שלא יופיע אצלנו". מנגד, בכיר ברשת: "בערוץ 10 מנסים להציג את זה כאילו מדובר בשני מקרים זהים, אבל זה לא המצב. בערוץ 10 ההנהלה מנעה את ההשתתפות של פינס, במקרה של שי גולדן זה אפילו לא עלה כאן לדיון - וזה היה לפני חודש, להעלות את זה עכשיו זה לא פחות מקטנוני".

בין ערוץ 10 וזכיינית ערוץ 2 רשת שוררי יחסים עכורים זו תקופה ארוכה, ואלה הולכים ומחריפים לקראת החודש הבא אז צפוי דיון משפטי בעניין "הישרדות" שנרכשה לשידור על ידי רשת מתחת לאף של ערוץ 10. בערוץ 10, מנגד, רכשו את אחד העוגנים של רשת "כלבוטק" גם מינויו של רפי גינת לתפקיד המנכ"ל. לוח המשדרים של ערוץ 10, כבר מזה שנים, מכוון מנגד לזה של רשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully