וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה קשה בעובדה

לי-אור אברבך

7.11.2005 / 12:14

צוות 'עובדה' שעמל על תחקיר הנוגע ל'ישראייר', הופתע לגלות חשיפה בנושא בידיעות אחרונות. כעת לא ברור אם התחקיר ישודר

חשיפה של 'ידיעות אחרונות' בעניין טיוח תאונה של חברת 'ישראייר' שנמנעה ברגע האחרון, עלולה לשים קץ לתחקיר ארוך שאמור היה לפתוח את העונה החדשה של 'עובדה' ב'קשת'.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בתקופה האחרונה שוקדים אנשי 'עובדה' של אילנה דיין על תחקיר העוסק באותו הטיוח של חברת 'ישראייר'. התוכנית הראשונה של העונה החדשה של עובדה במשכנה החדש, הייתה אמורה להציג את הנושא, מה שמדגיש את החשיבות שנתנו לו. על כן, הופתעו לגלות במערכת התוכנית את חשיפת כתב ידיעות, אריה אגוזי, מה-3 בנובמבר העוסקת ב'ישראייר' אף היא.

'ידיעות' חשף מכתב על פיו הדיחה חברת 'ישראייר' בכירים שביקשו מצוות מטוס לסלף בבדיקה פרטי תאונה שכמעט התרחשה לפני ארבעה חודשים בין מטוס של 'ישראייר' למטוס אמריקני בנמל התעופה 'קנדי' בניו יורק. כעת, עם החשיפה לא ברור אם ישודר התחקיר.

יש לציין, כי גם במעריב התפרסמה באותו יום כתבה שעסקה בליקויי האבטחה ב'ישראייר', מבלי להתייחס לפרשת הטיוח. גורמים בחברת התעופה הביעו תמיהה על העיתוי בו שלושה כלי תקשורת שונים, עסקו במקביל בנושא.

כתב ידיעות אחרונות אריה אגוזי, סירב להתייחס לדברים. ב'קשת' אישרו, כי אחד מתחקירי 'עובדה' עסק בנושא, אך סירבו להתייחס לפרטיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully