וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת שוב חרגה ב"ארץ נהדרת"

איילה צורף

4.5.2006 / 11:27

ברשות השנייה בודקים האם חרגה הזכיינית מנהלים המתירים לה לשדר 12 דק' של פרסומות ופרומואים בשעה, בפעם השנייה בחודש האחרון

תוכנית סיום העונה של "ארץ נהדרת", ששידרה אתמול קשת בערוץ 2, מעוררת שוב גל מחאה בכל הקשור לעומס הפרסומות שבה. בתוכנית הבטיח המנחה, אייל קיציס, כי ייצאו להפסקת פרסומות בת "5 פרסומות בלבד", אך בפועל, הפסקות הפרסומות היו ארוכות הרבה יותר. כעת, בודקים ברשות השנייה האם היתה חריגה בהיקף הדקות המותר לקשת לשדר בתוך שעת השידור.

על פי כללי הרשות השנייה, מותר לזכיינית לשדר 12 דקות של "זמן לא תוכניתי" בכל שעת שידור עגולה. זמן זה כולל פרסומות ופרומואים לתוכניות, אך אינו כולל את השניות שבמהלכן משודרות שקופיות החסות. אלו אינן נכללות בספירה תחת ההגדרה "זמן לא תוכניתי".

לפני כחודש, עוררה התוכנית "ארץ נהדרת" סערה כיוון שגם בה שודרו מספר גדול מאוד של פרסומות ופרומואים, דבר שגרם לנציב תלונות הציבור ברשות השנייה, גיורא רוזן, לצאת נגד קשת באמירות בוטות.

רוזן כינה את התנהלותה של קשת בכל הקשור לשידור פרסומות בתוך "ארץ נהדרת" - "ברוטליזציה של המסך". לדבריו, ראוי שקשת תזכור ש"הטלוויזיה המסחרית היא לא ערוץ הקניות". בקשת לא נותרו חייבים, והוציאו תגובה זועמת לפיה, "התנהלות הנציב היא חובבנית ושטחית...הגיע הזמן כי הנציב יעסוק בעבודתו כפי שהוגדרה בחוק ולא ברדיפת כותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully