וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב תקום זה לא מאוחר

אמילי גרינצווייג

6.9.2011 / 13:40

איך קרה שמגיש המהדורה המרכזית של חדשות 10, יעקב אילון, נעדר מכל המשדרים שליוו את הפגנות המחאה בשבתות האחרונות? סוכנו של אילון, שי נשר: "יעקב לא הוזמן לאף אחד מהמשדרים"

גורמים בסביבתו של יעקב אילון, כמו גם בכירים נוספים בעולם התקשורת, הרימו בשבועות האחרונים גבה נוכח היעדרותו של אילון משידורי חדשות 10 מהפגנות המחאה שהתקיימו בשבתות.

את שידורי חדשות 10 מדי שבת הובילו אושרת קוטלר ושרון גל, שעה שבחדשות 2 התייצבו לשידור משותף מגישי המהדורה המרכזית, יונית לוי ודני קושמרו ובערוץ 1 התייצב ינון מגל להוביל את השידור. יעקב אילון אף נעדר מהמסך במוצאי שבת האחרונה, אז התקיימה הפגנת המיליון בכיכר המדינה בתל אביב.

"איך יכול להיות שלא הזמינו את המגיש המרכזי להגיש אפילו את המשדר שליווה את צעדת המיליון בשבת האחרונה? זה הרי היה משדר של כמה שעות. כצופה זה מהלך תמוה" אמר גורם תקשורת בכיר. גורמים בחדשות 10 ייחסו את ההחלטה להדיר את אילון מן השידורים למנכ"ל חדשות 10, ראודור בנזימן ולסמנכ"ל התוכן של חדשות 10, אורי רוזן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפחות היה מי שיצלוב את דפני ליף. שרון גל ואמנון לוי במשדר של ערוץ 10 במוצ"ש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין הבדל בין המגישים"

נתוני הרייטינג של משדרי חדשות 10 במוצאי השבת האחרונה מעידים כי אולי נכון היה לשלב הן את אילון והן את תמר איש שלום בהובלת המשדרים. המהדורה המרכזית של חדשות 10 בשבת זכתה לנתון צפייה של 5.9% נתון נמוך יותר מהמהדורה ששודרה ממול בערוץ 1 שזכתה ל6.4%.

גורמים בהנהלת החדשות מציינים כי מאז שנת 2010 לא נעשו בערוץ החלפות במגישים: "כך קרה במספר אירועים, השריפה בכרמל, הצונאמי ביפן והפיגוע באיתמר. חשוב לנו לשמור על המסגרות של שישי ושבת וכי הצוותים של אותה מהדורה יטפלו במאורעות היום. גם נתוני הרייטינג מראים כי אין הבדל בין המגישים". עוד ציין הגורם: "ראייה לכך היא כי הקהל הצטרף למשדר בשבת האחרונה בערוץ ובכל שעה הייתה עלייה בנתוני הרייטינג".

שי נשר, סוכנו של יעקב אילון מסר בתגובה: "יעקב לא הוזמן לאף אחד מהמשדרים. יותר מכך אין לנו מה להוסיף או להלין".

מחדשות 10 לא התקבלה תגובה, אולם גורם בכיר בערוץ 10 מסר: "יעקב אילון יודע שיש מגישים קבועים למשדרי החדשות של שישי ושבת ולכן כנראה גם לא הגיעה שום רמיזה או פניה מצדו, או מצד סביבתו, לגבי עניין בהשתלבות במהדורות סוף השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully