וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנעה ל"אלנבי"? קשת ביטלה את שידור "כוכב נולד" הערב

29.7.2012 / 11:57

כזכור, בשבוע שעבר הציגה "כוכב נולד" את נתון הרייטינג הנמוך ביותר של העונה הנוכחית – 22.2%. בזכיינית ייחסו את השינוי בשיבוץ לתשעה באב שחל היום

תגובה מידית בזכיינית ערוץ 2 לנתון השפל אותו הציגה ביום ראשון שעבר "כוכב נולד", עת שודרה מול הדרמה החדשה של ערוץ 10 "אלנבי": בזכיינית החליטו שתכנית הריאליטי לא תשודר היום (ראשון), והיא תעבור לשיבוץ של יום שני ושלישי.

כזכור, בשבוע שעבר הציגה "כוכב נולד" את נתון הרייטינג הנמוך ביותר של העונה הנוכחית – 22.2%, כאשר מולה שידר ערוץ 10 שתי תכניות שהציגו עלייה בנתונים: "פנים אמיתיות" שרשמה 19.6%, והדרמה "אלנבי" שעלתה לנתון של 17.6%.

בזכיינית קשת ייחסו את השינוי בשיבוץ של "כוכב נולד" לתשעה באב שחל היום, ולשינויים נוספים שנעשו בלוח בעקבותיו: הערב בערוץ 2 ישודר הסרט "בין המצרים" של סיוון רהב מאיר, ואחריו "סופר נני", "נשואים פלוס" ו"פולישוק". בנוסף, החליטו בזכיינית לבטל השבוע את "יצאת צדיק" ואת פרק הסיום של "הפרלמנט" – והם יידחו לשבוע הבא. יצוין כי שינויים בלוח המשדרים בעקבות תשעה באב נהוגים בערב החג שחל אתמול, ואכן אמש שידרו הזכייניות סרטים דוקומנטריים ברוח הדת והמסורת.

העונה הנוכחית והעשירית של "כוכב נולד", הנמצאת עדיין בשלב האודישנים המוקלט מראש, השיגה עד כה מדי שבוע נתוני רייטינג של בין 25% ל-28.9%, תלוי ביום השידורים. ממוצע העונה הקודמת של התכנית עומד על 29.4% והיא הייתה העונה הנצפית ביותר שלה.

מקשת נמסר בתגובה כי "'כוכב נולד' מתוכננת לחזור בשבוע הבא ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully