וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הישרדות: עובדי ערוץ 10 העבירו מסרים נגד סגירתו

29.8.2012 / 22:42

בתחילת המשדר קרא בוקי נאה להצלת הערוץ ובהפסקת הפרסומות הוקרן תשדיר בהשתתפות טאלנטים עם הכיתוב "מקווים שנהיה פה גם בחורף". מחר צפויה הפגנה נוספת מול בית ראש הממשלה

למורת רוחם של אנשי הרשות השנייה, מחאת עובדי ערוץ 10 על גבי מסך הערוץ נמשכת: הערב, בעת השידור החי של גמר "הישרדותVIP" מבריכת הסולטן עלה על המסך כמה פעמים המסר של העובדים כי ללא התערבות ראש הממשלה ייסגר הערוץ עד סוף השנה הנוכחית.

בתחילת המשדר קרא בוקי נאה, אחד ממשתתפי התכנית, להצלת ערוץ 10: "מה שבאמת חשוב פה הוא שהערוץ שבו אנחנו מופיעים עכשיו הולך להיסגר בשבוע הבא אם לא יקרה לנו נס. במדינה דמוקרטית סוגרים ערוץ טלוויזיה?! צריך להילחם בזה", אמר נאה, אשר לבש חולצה עליה הכיתוב "10 חייב לשרוד". בהפסקת הפרסומות הוקרן תשדיר בהשתתפות כוכבי הערוץ, לקראת עונת השידורים הקרובה, ובסופו הכיתוב: "מקווים שנהיה פה גם בחורף". במקבץ הפרסומות אחר כך, שודרה שקופית בת 10 שניות מטעם ועד העובדים שפנה לראש הממשלה ישירות, ובה נכתב: "ראש הממשלה, ראש השנה מתקרב. עובדי ערוץ 10 ובני משפחותיהם מבקשים ממך להתערב כדי שערוץ 10 לא ייסגר. בשבילנו 'הישרדות' היא מציאות ולא תכנית ריאליטי. על החתום: עובדי ערוץ 10".

מוקדם יותר הערב עובדי הערוץ התלוננו הערב כי משטרת ישראל לא אפשרה להם להיכנס עם שלטי מחאה למתחם בריכת הסולטן כיוון שמדובר ב"הפגנה המחייבת אישור". למרות זאת, ניתן היה להבחין בכמה שלטים של עובדים שקראו לראש הממשלה לפעול למען מציאת פתרון שימנע את הסגירה הצפויה של הערוץ. אתמול שובשו פעמיים שידורי הערוץ בגין פעולות המחאה, כאשר עובדים התפרצו לאולפן התכניות "חמש בערב עם רפי רשף" ו"לילה כלכלי" – בניסיון להעלות את המודעות בקרב הציבור למצב הערוץ ולאפשרות הממשית של סגירתו.

הרשות השנייה אסרה על כל פעילות למען הערוץ מעל מסך הטלוויזיה

בישיבה סוערת שהתקיימה היום בבוקר בדסק החדשות של הערוץ והשתתפות יו"ר ההסתדרות עופר עיני עלתה מחלוקת בדבר השימוש במסך הטלוויזיה למען מאבק העובדים לשמור על מקום פרנסתם. היו מי שהתנגדו למה שכינו "הפגיעה במוצר", אחרים תמכו בהחרפת צעדי המחאה והעלתם על המסך. מתן חודורוב, נציג הוועד, עדכן את העובדים כי הרשות השנייה אסרה על כל פעילות למען הערוץ מעל מסך הטלוויזיה.

מחר בבוקר יקיימו עובדי הערוץ, בני משפחותיהם ותומכיהם הפגנה מרכזית מול בית ראש הממשלה, ושישה אוטובוסים נשכרו על מנת להסיע את העובדים מבית הוורד בגבעתיים אל מעונו של ראש הממשלה בירושלים. מועד חילוט הערבויות של הערוץ נקבע ליום ראשון הקרוב, ויום לאחר מכן צפוי להתקיים דיון בנושא בוועדה לביקורת המדינה.

עוד בנושא:
ברק: "הממשלה צריכה לאפשר לערוץ 10 פרק זמן נוסף לשלם את חובו"
היום שהיה בערוץ 10: פריצה ל"לילה כלכלי" ושלטים מאחורי דסק החדשות במהדורה
דירקטוריון ערוץ 10 חידש ההחלטה: פיטורים מידיים של 150 עובדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully