וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות עובדי מעריב הפגינו: "גנבו לנו את הכסף"

20.9.2012 / 11:50

העובדים מוחים נגד דנקנר על אי עיגון זכויותיהם במכירת העיתון לבן צבי. המפגינים הגיעו לעזריאלי, נכנסו למשרדי איי.די.בי וחסמו את הצומת. ביום ב' מתוכננת שביתה בעיתון

נמרוד סונדרס

(עדכון: 14:00)

מאות עובדי מעריב וכן נציגים רבים מכלי תקשורת נוספים הפגינו היום נגד נוחי דנקנר זאת בשל אי עיגון זכויותיהם בעסקת המכירה של העיתון. המפגינים נשאו שלטים בהם נכתב: "נוחי שברת - לא שילמת", "גנבו לנו את הכסף", "נוחי, מי כאן הפושע" ועוד. בין המפגינים היו גם גיא זהר, קרן נויבך, כרמלה מנשה, אמנון לוי, יהודה נוריאל, וחברי הכנסת איתן כבל ודב חנין. המפגינים נכנסו למגדלי עזריאלי במטרה להגיע למשרדי קבוצת איי.די.בי. בקומה ה-40 ומאוחר יותר אף חסמו את צומת עזריאלי לתנועה. לאחר מכן התכנסו העובדים מול סניף "שופרסל" שבתחתית הבניין וקראו קריאות בגנות נוחי דנקנר. על פי ההערכות להפגנה הגיעו למעלה מ-1,000 אנשים סה"כ.

הפגנת עובדי מעריב. נמרוד סונדרס
על פי ההערכות להפגנה הגיעו למעלה מ-1,000 אנשים. צומת "מעריב"/נמרוד סונדרס

במקביל, מתכננים העובדים להקים משמרות מחאה שקטות מול בתיהם של נוחי דנקנר ועופר נמרודי, כלפיהם נטען כי הם נושאים באחריות החוב של החברה לעובדים העומד על סך של כ-40 מיליון שקלים.

בנוסף, ביום שני ישבתו עובדי העיתון, ועל כן גיליון יום כיפור לא יודפס ולא יופץ. יו?ר ועד העובדים של מעריב חגי מטר הודיע על דבר השביתה במהלך ההפגנה שנערכה היום מול משרדי איי. די. בי., והיא תכלול את כל עובדי מעריב לרבות עובדי הדפוס וההפצה וכן עובדי המקומונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הפגנת עובדי מעריב. נמרוד סונדרס
העובדים נכנסו ומחו. משרדי איי.די.בי, היום/נמרוד סונדרס

הבוקר רתמו עובדי העיתון את שער מעריב למאבקם, ופנו ישירות לשרי הממשלה אשר עד כה נמנעו מלהתערב במשבר הפוקד את העיתון. תחת הכותרת "אתם מתעלמים מאיתנו, מהיום אנחנו מתעלמים מכם", הודיעו העובדים כי מעתה במקום תמונות השרים יופיעו רק "דמויות שקופות" - סמל לכך שאיש ממקבלי ההחלטות אינו רואה אותם.

הפגנת עובדי מעריב. נמרוד סונדרס
"נוחי שברת - לא שילמת". עובדי מעריב/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully