וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגרש של הגדולים: גמר ”אייל גולן” ישודר בערוץ 2

גמר העונה השלישית של התכנית ?אייל גולן קורא לך? המשודרת בערוץ 24 צפוי להיות משודר במסגרת שידורי קשת בערוץ 2 - כך נודע לוואלה! ברנז?ה

גמר העונה השלישית של התכנית ?אייל גולן קורא לך? המשודרת בערוץ 24 צפוי להיות משודר במסגרת שידורי קשת בערוץ 2 - כך נודע לוואלה! ברנז?ה. "אייל גולן קורא לך" משודרת בימים אלה בערוץ 24 ונמצאת בשלבים מתקדמים של התחרות.

התכנית הושקה בתחילת דצמבר ומאז שוברת את שיאי הצפייה של עצמה. מאז עלתה העונה השלישית לאוויר בדצמבר, ערוץ 24 הפך בימי שידורה, לערוץ השני או השלישי הנצפה ביותר, על אף היותו ערוץ נישה. ממוצע העונה עד כה עומד על כ-7% - מדובר בעלייה של 40% מממוצע העונה השניה. במוצ"ש האחרון ממוצע הצפייה התכנית עמד על 8% והפך אותה לתכניתה שנייה הכי נצפית ברצועת השידור.

גמר העונה יועבר גם העונה בשידור חי מהיכל נוקיה. כזכור, גמר העונה הקודמת השיג נתון של 11.4% עם רגע שיא של14.9% - מדובר במשדר עם הרייטינג הגבוה ביותר בכל הזמנים בכל ערוצי הכבלים והלוויין (למעט משדרי ספורט).

בעונה הקודמת זכו שני מתמודדים בתואר זוכי העונה: נסרין קדרי בת ה-25 מחיפה ומאור אשואל ממושב אחיעזר בן ה-21. השניים עובדים על אלבומי הבכורה, אשר סינגלים ראשונים מתוכם כבר יצאו לתחנות הרדיו בחודשים האחרונים.

לאורך כל העונה - מלחמה ב-The voice

קשת, הבעלים של ערוץ 24, משבצת באופן מסורתי את "אייל גולן קורא לך" אל מול תכנית הדגל של רשת The Voice ומצליחה לנגוס בנתוני הצפייה שלה. המלחמה בין הזכייניות אף הגיעה עד לשולחן הכנסת כאשר רשת טענה כי קשת עוברת על תנאי הזיכיון כאשר היא עושה שימוש בערוץ הנישה על מנת לפגוע בנתוני הצפייה בערוץ 2. יו"ר ועדת הכלכלה קבע אז כי קיים חשש מכך שמתקיימת חריגה מתנאי הזיכיון, אולם הוועדה בראשותו החליטה שלא להכריע בנושא. בקשת הגיבו לטענות בזלזול, ואמרו כי "לגלגל על כתפיו הצרות של ערוץ 24 את כל תחלואי רשת זה קצת מביך".

גמר התכנית יועבר אל מסך קשת וישובץ בלוח שידורים ממנו הופחתה תכנית ריאליטי אחת - "האח הגדול VIP", אשר הפקתה בוטלה מטעמים תקציביים כחלק מגל קיצוצים שעברו על הזכיינית. העונה האחרונה של "מאסטר שף" הסתיימה החודש, ותכנית הריאליטי הדומיננטית כרגע על מסך קשת היא "בית הספר למוזיקה" שזו עונתה השנייה.

מקשת לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully