וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לאודר ימכור לג. יפית את כל מניותיו בערוץ 10

17.11.2013 / 17:22

העסקה המסתמנת: רון לאודר, המחזיק בכ-30% ממניות הערוץ, לצד יוסי מימן וארנון מילצ'ן, ימכור את חלקו ליפית גרינברג, שאומרת היום: "אנסה להעניק מניסיוני לטובת הערוץ"

אשת הפרסום והעסקים יפית גרינברג מודיעה הערב (ראשון) כי היא מנהלת מגעים עם רון לאודר לרכישת חלקו בערוץ 10, כ-30 אחוזים מהמניות. על פי הודעת החברה העסקה "מושלמת בימים אלה", אולם בערוץ 10 טרם אישרו את הפרטים. בשעה זו נמצאת גרינברג בניו-יורק, ככל הנראה בפגישה עם צמרת הערוץ ועם רון לאודר, ועל פי מקורביה היא תכנס מסיבת עיתונאים בנושא לכשתשוב לישראל.

"המחשבה על סגירת ערוץ מסחרי, על כל המשתמע מכך – פיטורי עובדים, כרסום בדמוקרטיה, הוא בלתי נתפס בעיני ואנסה לעשות הכל כדי לא להגיע למצב הזה, אינני מבטיחה דבר מלבד השתדלות אמתית וכנה שלי, לנסות לעזור מצב הקיים", כך בהודעתה לעיתונות. "רון לא פנה אלי כי יש לי כיסים עמוקים. יש בי נכונות אמתית לתעשיית הטלוויזיה בישראל, שבמשך שנים רבות הייתה טובה אליי ואני רוצה להיות טובה חזרה ולנסות להעניק מניסיוני לטובת התעשייה".

בעבר התעניינה גרינברג ברכישת מניות באחת מזכייניות ערוץ 2, אולם עסקה שכזו מעולם לא יצאה אל הפועל. ברשותה גם אחזקות נדל"ן בדמות בניין משרדים בנמל תל אביב ושתי דירות, למגורים ולצילומים, בכיכר המדינה בל אביב. לבד זאת היא משקיעה במיזמים בתחומים שונים.

אישור עסקה שכזו רחוק בשלב זה מלהתקבל, שכן הרגולטור ייאלץ לבחון את מכירת המניות לגרינברג שהיא אמנם תושבת ישראל, אולם היא בעלים של קבוצת "ג. יפית תקשורת" המחזיקה בחברות בתחום הלובינג, פרסום ושיווק, רכש מדיה, אינטראקטיב ויחסי ציבור. ערוץ 10 צריך להגיש עד לסוף השנה בקשה לרישיון שידורים, ועל הבקשה צריכים לחתום בעלי המניות של הערוץ. ארנון מילצ'ן מבקש לעזוב את הערוץ בתמורה להשקעותיו בו, וסרב נכון לכעת לחתום על הבקשה.

מערוץ 10 לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully