וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב, משבר? שינוי באופן תקצוב חדשות 10

8.12.2013 / 18:55

דירקטוריון ערוץ 10 החליט כי תקציב חדשות 10 לשנת 2014 יועבר כתקציב חודשי, זאת עקב חוסר הבהירות באשר למצבו הכלכלי. בתוך כך, תוכניתו של פינס לא תשודר הערב בשל חוב

שינוי באופן תקצוב חדשות 10: דירקטוריון הערוץ בראשותו של יורם שכטר החליט כי תקציב חדשות 10 לשנת 2014 לא יועבר כתקציב שנתי אלא כתקציב חודשי, זאת עקב חוסר הבהירות באשר למצבו הכלכלי הערוץ. גורמים בחדשות 10 הבהירו היום כי משמעות ההחלטה היא שהתקציב אושר, יחד עם זאת הוסיפו הגורמים כי "הסכומים המדויקים תלוים בהזרמות הכספים לערוץ".

בחדשות 10 מתכוונים להקציב לפעילות החברה שמונה מיליון שקלים בחודש, סכום כמעט ושווה לזה שאושר לשנת 2013, ואשר אינו מגלם קיצוץ תקציבי. מדובר בתקציב הגבוה בעשרות מיליוני שקלים מתקציב המינימום הקבוע בחוק, ואשר עומד כ-60 מיליון שקלים.

ההחלטה של דירקטוריון החברה לאשר תקציב "בתשלומים" מעידה על חוסר היציבות של הערוץ, אשר בשלב זה לא נראה כי יוזרמו לו כספים. בעל השליטה ארנון מילצ'ן אינו מזרים כסף לערוץ זו תקופה ארוכה והיום סיפרו מקורביו כי הוא מנהל מגעים עם שתי קבוצות באשר למכירת אחזקותיו. דוברו סרב למסור פרטים נוספים על המגעים, ורק אמר כי הם "בעלי היתכנות כלכלית". רון לאודר, אשר ניהל מגעים עם יפית גרינברג באשר למכירת מניותיו, אינו מתכוון ככל הנראה בשלב זה להזרים כספים לערוץ.

ערוץ 10 נמצא בגרעון של עשרות מיליוני שקלים ובעל חובות לספקים. אחת מהספקים, חברת "פינס גלעדי תקשורת" המפיקה את התכנית "ערב עם גיא פינס" - הודיעה הערב להנהלת ערוץ 10 כי היום היא לא תפיק את התכנית על מנת לקזז חוב שהוא נושא כלפיה. במקום התכנית משודר הערב לקט.

מחדשות 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully