מביאים לכם את האופנה של אתמול
בצעד תמוה הכריזה קסטרו על קמפיין ג'ינסים חדש לגברים ובראשו הסקיני ג'ינס - הלהיט של 2007. אנחנו מהמרים שב-H&M זה לא היה קורה
בצעד תמוה הכריזה קסטרו על קמפיין ג'ינסים חדש לגברים ובראשו הסקיני ג'ינס - הלהיט של 2007. אנחנו מהמרים שב-H&M זה לא היה קורה
רוצים לדעת אם אתם שיק או שוק? סורו לקניון גבעתיים ואולי תמצאו את עצמכם מעל דפי המגזין "פנאי פלוס"
סכום הכסף הגבוה ביותר הושקע בתת הקטגוריה ארגונים ועמותות. משרד הפרסום המוביל הוא בולטון פוטנציאל עם תקציבים בשווי 22 מיליון שקל
על פי נתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום, העיתונות המודפסת בירידה של 12%, הטלוויזיה שומרת על כוחה והאינטרנט ממשיך לצמוח
מנכ"ל ערוץ 24 וסמנכ"ל השיווק של קשת נבחר בעקבות ההשקה המחודשת של הערוץ, יצרה פלטפורמה חדשה למפרסמים והזינה את שוק המוסיקה המקומי
גם לאחר העלייה הצפוייה, מדובר יהיה בעמלות נמוכות יחסית למקובל בשוק המדיה ובאינטרנט בפרט. גיא אליאב: "פייסבוק מנהיגה סטנדרט אחיד לעמלות"
התקציב בגובה של 30 מיליון שקל, יחולק כך ש-60% ממנו יופנה לרכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור המותג ביטוח ישיר ו-40% יופנו לפרסום המותג 9 מיליון
משרד ענבר-מרחב-שקד יטפל בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הטורקית. נספח התיירות הטורקי: "אסור לערבב תיירות ודיפלומטיה"
אחד היוצרים המצליחים בכל הזמנים יופיע פעם אחת באצטדיון רמת גן ב-17 ביוני. זו הופעה שלישית של ג'ון בישראל, לאחר ביקור סוער בשנת 1993
שקד עמד בראש המחלקה הציבורית-מוסדית במשרד ושימש בין היתר דובר ועדת וינוגרד ויועץ למשטרת ישראל
סמנכ"ל השיווק של בזק נבחר לאיש השיווק של השנה בעקבות מהלך המיתוג מחדש המתמקד בתקשורת הביתית תחת הסיסמא "בזק - הכי טוב בבית" והשקת רשת ה-NGN
גזי קפלן: "כ-20% מתקציב הפרסום יופנה לשיווק דיגיטלי. לצערי יש בישראל מספר קטן של אנשים שמבינים שיווק דיגיטלי ויכולים לקדם אותנו שם"
חברת רכש המדיה תקים יחידה בשיתוף משרד הפרסום תל אביב-מוסקבה. ליליה רזניק, תל אביב-מוסקבה: "אני מאמינה גדולה בכוחם של שיתופי פעולה"
המשנה למנכ"ל בשנתיים האחרונות עוזב לאחר שבע שנים במשרד. גורן: "נפל בחלקי להיות שותף למהלכים אסטרטגיים שהובילו לפריצות דרך בעולם השיווק והפרסום"
משרד התמ"ת רוצה לאסור שימוש בדמויות מצוירות בפרסומות לילדים. במשרד מגבשים כללים חדשים לפרסום מזון לקטינים
המהלך כולל ריענון הלוגו של החברה ועיצוב מחדש של אריזות מוצרי החלב הניגר והגבינות הרכות
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום ל-2009, חברות הסלולר, למעט סלקום, וחברות המזון והמשקאות, מלבד קוקה קולה, הגדילו את תקציבי הפרסום שלהם
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, אדלר-חומסקי צמח ב-15% וצימצם את הפער ממקאן, ששומר זה עשור על המקום הראשון; 4 משרדים מחזיקים בחצי מעוגת הפרסום; משרדים שנחלשו: ראובני-פרידן, זרמון גולדמן, יורו, פוגל וענבר-מרחב-שקד
מונה למנהל תחום האינטגרייטד במשרד. גיא בר: "מקס הוא איש המקצוע הבכיר ביותר בתחומו בתעשייה והצטרפותו מהווה קפיצת דרך משמעותית עבורנו"
מניתוח של חברת הייעוץ TASC עולה כי ב-2009 ירד היקף הפעילות של ענף הפרסום ב-4% והסתכם בכ-4 מיליארד שקל; היקף הפרסום במנועי חיפוש עקף את הפרסום בבאנרים; ב-TASC מעריכים: "2010 תהיה שנת שיא בהכנסות הטלוויזיה המסחרית"
יחליף את יעל ביגון שעוזבת את המשרד לאחר שנתיים וחצי. קלנר: "נמשיך את מגמת הגידול ואת תנופת ההתחזקות בשנים הקרובות"
החוזה של שרף צפוי להסתיים בעוד כחצי שנה, והרשות בחרה לפרסם מכרז שככל הנראה יכלול הן את הייעוץ התקשורתי והן את ניהול הקמפיין
חברי איגוד השיווק הישראלי בחרו בפעם השניה ברציפות עבר הקמפיין של ראובני פרידן IPG למזרחי טפחות. דיוויד ברוזה וביטוח ישיר במקום השני
ראשי משרד הפרסום מקאן אריקסון מבקשים להודיע ללקוחות ולמתחרים: אנחנו נכנסים לדיגיטל בכל הכוח - כדאי שתתרגלו
נענע10 תחל לשווק את מוצרי הפרסום של פייסבוק לשוק הישראלי ברבעון הראשון של שנת 2010
היקף הפרסום של HOT בידיעות אחרונות הוא ברומטר למערכת היחסים בין הבעלים. האם כעת, בעקבות הסכסוך, יקטנו תקציבי הפרסום של HOT בעיתון?