יורם לוי מונה לסמנכ"ל קריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי
לוי, מבכירי שלמור אבנון עמיחי, יחליף את דיוויד אדלשטיין שפוטר לפני מספר שבועות על רקע חוסר הסכמה עם מנכ"ל המשרד
לוי, מבכירי שלמור אבנון עמיחי, יחליף את דיוויד אדלשטיין שפוטר לפני מספר שבועות על רקע חוסר הסכמה עם מנכ"ל המשרד
יו"ר איגוד הפרסום הנכנס מודי כידון: "הגיע הזמן שנעבוד בשקיפות - ולא נספוג ביקורת על 'רווחינו הבלתי סבירים'"
שישה מבין עשרה משרדי פרסום העוסקים במגזר הרוסי, צמחו בשנת 2008. מקאן ואדלר-חומסקי צועדים בראש גם בתחום הפרסום למגזר הרוסי
איתן צ'יטיאט שימש בתפקידו האחרון כמנהל קריאייטיב בסוכנות הדיגיטל של BBDO בניו יורק
השניים הוזמנו על ידי לשכת הפרסום הממשלתי להשתתף בקמפיין למען זכויות ניצולי השואה ויעשו זאת בהתנדבות
הרשות השניה פתחה בהליך הפרה שלישי נגד ערוץ 10 בתוך שלושה שבועות בגלל תוכן שיווקי ב"הישרדות". בכיר בעולם הפרסום: "זה סיכון מחושב"
ראובן אדלר: "העצמנו את קמפיין הנגטיבי על ביבי. על ידי כך החלשנו אותו וגרמנו לציבור הימני לעבור למפלגות ימניות אחרות"
אידיאולוג'יק כבר החלה לרכוש שטחי פרסום לקמפיינים של החברה, ובעתיד היא צפויה לקבל את מרבית התקציב
בבחירות הנוכחיות הפנו המפלגות תקציבי שיא לפרסום ברשת: כ-10 מיליון שקל. משנה למנכ"ל וואלה: "העוצמה של הטלוויזיה ירדה בוודאות"
שילוח, נציג IPG בישראל, נחלץ לעזרתו של ראובני פרידן שכוחו ברכש מדיה נחלש: קיבלנו את אישור הממונה על ההגבלים לרכוש מדיה יחד
yes משקיעה מליון וחצי שקל בקידום הסדרה "דם אמיתי". הפעילות תשלב קמפיין קמפיין טלויזיה ואינטרנט וכן שיתופי פעולה שיווקיים