קוקה קולה תשקיע באופטימיות
החברה תצא במהלך תדמיתי בעלות 10 מיליון שקל תחת הסיסמא "לאהוב את החיים". טל רבן: המסר מתאים לכל הגילאים
החברה תצא במהלך תדמיתי בעלות 10 מיליון שקל תחת הסיסמא "לאהוב את החיים". טל רבן: המסר מתאים לכל הגילאים
אייל חומסקי מאדלר-חומסקי מושקע בחברת נדל"ן PMS בעלת נכסים בשבדיה עם הכנסות של כ-54 מיליון שקל
וואלה! משיקה את מערכת הפרסום המאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש החדש של החברה
סקר של איגוד הפרסום מראה כי רוב הציבור יסכים לספוג המהלך. במקביל לנסיונות הקידום של האיגוד, ההתנגדות למהלך נחרצת
הוציאו 11 מיליון דולר - גידול של 50% לעומת השנה הקודמת. הרשתות הזניקו את באומן-בר ואדלר-חומסקי לראש טבלת משרדי הפרסום
במהלך השבועיים האחרונים שימש שרף כיועץ בלתי רשמי לשר האוצר וסייע לשכנעו כי עליו להשעות עצמו מתפקידו
4 משרדי הפרסום הגדולים לא יוכלו להתמודד על תקציב הפרסום של הדואר - 18 מיליון שקל - בשל מגבלה על גודל המשרד
זהו פרס למהלך השיווקי הטוב של השנים האחרונות. גיתם, שמחרים את התחרות המקבילה - הקקטוס - הגיש את מרב העבודות
שטרום, שעוסק בבדיקת נושא עמלות היתר בתעשיית הפרסום, אמר: "כולם מסכימים שגובה העמלות אינו ברור וחד משמעי"
גם וואלה! צפויה לקחת, לראשונה, חלק במכרז של איגוד חברות הפרסום ולהסכים למדידה חיצונית. ב-ynet עדיין לא משתפים פעולה
שמישהו ינסה לעצור את ג. יפית. נבחרה להוביל את קמפייןTriple Play של HOT ונכנסה לשותפות עם גילי כהן ואורן פלדמן ב-TRM