הפרסום הפטריוטי בנסיגה
חברות שנהגו למתג מוצרים לקראת יום העצמאות חוסכות השנה בהוצאות. מנכ"ל גיתם: מפרסמים מעדיפים להשקיע בקמפיינים מכירתיים
חברות שנהגו למתג מוצרים לקראת יום העצמאות חוסכות השנה בהוצאות. מנכ"ל גיתם: מפרסמים מעדיפים להשקיע בקמפיינים מכירתיים
החברה המשווקת את המותגים לי קופר ובלו בירד מחפשת שותף. בכירים בענף: חברת קונספט שיווק תנסה למכור נתח של 50% מהבעלות
ראש אגף השיווק של אל על נבחר בעקבות הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY, חנות הבית של אל על באינטרנט
החברה תקדיש 20% מתקציב השיווק שלה לקהל הצעיר, ותקים מתחם צעירים בדיזינגוף סנטר בעלות של מיליון דולר
מי עדן לא מתאוששת. נתח השוק הכמותי של המותג, שהגיע ל-33% בינואר, היה באפריל 23.5%. נביעות עלתה מ-17% בינואר ל-20.7 כיום
מחקר חדש טוען כי אין הבדל מהותי בין ביצועי פרסומות שבהן מככבים סלבריטאים לבין פרסומות "רגילות" - אך ישנה השפעה על יוקרת המותג
איריס בראל הציגה את היוזמה החדשה של הרשת: אוטוספר - רכב גדול עם ספרים אשר יגיע למקומות שונים בארץ
שופרסל צומחת והרשתות הפרטיות מתכווצות. הרשת הפרטית היחידה שהראתה גידול החודש הינה רמי לוי שיווק השקמה
החברה השקיעה 3.86 מליון דולר בתקציב הפרסום לחודש. כמו תמיד לקראת הפסח: רשתות השיווק מובילות את דרוג תת הענפים
מקאן אריקסון, וראובני-פרידן בין חמשת המשרדים המתמודדים על תקציבי הפרסום של כללית. גם תקציב הפרסום של מכבי יוצא למכרז
בפקטורי 54 חשבו שהם יצלמו מתנשקים כמו שעשו בבריטניה, רק בוטה, מיני וישראלי יותר, ואיש לא ישים לב. הם לא לקחו בחשבון את לירוי שופן
למרות שהן בפגרה"כוכב נולד" ו "הכל דבש" מייצרות באזז שמכניס אותן לחמש התכניות המובילות בחשיפה התקשורתית בחודש מרץ
הרשות השנייה דורשת מרבוע כחול לתקן פרסומת למגה בול הטוענת לעליונות הרשת: "עליונות הרשת היא במתחמים מסוימים בלבד"
סוכנו של המנצח הציע לדלתא להכניס אותו לקמפיין התחתונים עם עדי נוימן, אבל בחברה העדיפו את גיא לובלצ'יק. וואלה! סלבס היתה חוטפת