שטראוס משקיעה 6 מיליון שקל בקמפיין תלת מימד למילקי
שטראוס: "זה אחד המהלכים המרכזיים של מילקי השנה, והוא יהיה מבוסס כולו על שיווק דיגיטלי עם 20% מהתקציב השנתי"
שטראוס: "זה אחד המהלכים המרכזיים של מילקי השנה, והוא יהיה מבוסס כולו על שיווק דיגיטלי עם 20% מהתקציב השנתי"
בגיל שישים בעודה מכוסה בטלית מובלת בדרכה האחרונה ,היא הייתה האדם הכי חי בכל התהלוכה. הדר גולדמן נפרד מתרצה גרנות
תתחרה בבן אנד ג'ריס והאגן דאז. המחיר המומלץ לצרכן של "ג'ויה" יהיה 27.9 שקל, בדיוק שקל פחות מהמחיר המומלץ של גלידת בן אנד ג'ריס
מודי כידון: "הוא הניח תשתית מפוארת של עשייה פרסומית עם השפעה רבה על ענף השיווק והפרסום. רבים ממהלכיו הינם חומר הלימוד של הדור הצעיר"
בשבועות הקרובים תבחן מי עדן משרדי פרסום לצורך עבודה משותפת עימם. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על שמונה מיליון דולר
המשקפיים, שישמשו את הצופים בסצינת הפתיחה של העונה החדשה, של "הישרדות" ימכרו תמורת שקל אחד ב-180 סניפי הרשת ברחבי הארץ
גוגל: "נתחלק בהכנסות מפרסומות המוצגות מתחת לסרטון הגולשים. זו הזדמנות למקד קמפיינים לקהל רלוונטי"
המבקר נגד לפ"מ: קבע כי יש להעביר את הקמפיינים מטעם המדינה למשרדי פרסום פרטיים בפיקוח לשכת הפרסום הממשלתית
פלטינום היא הקטגוריה היוקרתית ביותר בתחרות האפי של המרכז הישראלי לניהול. משרדי הפרסום שהצליחו להכניס הכי הרבה עבודות לגמר: אדלר חומסקי ורשבסקי וראובני פרידן IPG
ברגר קינג עוזבת את ישראל. אורגד אחזקות תאחד את סניפי הרשת תחת המותג בורגראנץ'
הקרב בין רשתות השיווק מגיע לאינטרנט. לוי: "המסחר באינטרנט לא עורר תחרות עד היום כי המוצרים שם נמכרים במחיר יקר"
העיתונאי חנוך דאום מוציא לאור את ספרו השני "בשביל הנפש", מכריז על תמיכתו הנחרצת בחוק הספרים ומגלה שקיבל 2 שקלים על כל עותק שנמכר מספרו הראשון
דוקר, אבל מתוק. הסתיים שלב השיפוט: כ-40 מנהלי קרייאיטיב שפטו במשך יומיים 695 עבודות שהוגשו לתחרות
את הקמפיין שעלותו כמיליון שקל תוביל הסיסמה "כפר ביקרתם?". משרד התיירות יוציא השנה כ-2 מיליון שקל על קידום תיירות הפנים למגזר הדרוזי