איש השיווק של יוני: דרור בהט מ-yes
איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של החברה, שעומד מאחורי המהלך למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות והחדרת ה-yes max
איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של החברה, שעומד מאחורי המהלך למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות והחדרת ה-yes max
בקרוב יצא לדרך מכרז לבחירת משרד פרסום לטיפול במותגים ברגר-קינג ובורגר ראנץ'עוד לא הוחלט איזה מהמותגים ישרוד
שלמור אבנון עמיחי עם 4 מדליות כסף וארד, אדלר-חומסקי ושמעוני-פינקלשטיין זכו במדליית ארד אחת לכל משרד
אדלר-חומסקי, באומן-בר ושמעוני-פינקלשטיין מועמדים לפרסים בקטגוריות המדיה והרדיו
בנק אגוד וגלר נסיס זכו בתואר קמפיין השנה על מהלך "חשבון הפוך"
הקמפיינים לדנונה, קוקה קולה וילג', עמותת אור ירוק ובושם כריסטינה אגילרה יתמודדו על פרס בפסטיבל
קמפיין "הספק" של הועד למלחמה באיידס ושלמור אבנון עמיחי זכה במדליית זהב ושתי מדליות כסף
נאום בר אילן של בנימין נתניהו זוכה לחשיפה גדולה יותר מנאום קהיר של ברק אובמה, עם שווי הגבוה בכמיליון שקלים. הארץ מוביל בסיקור שני הנאומים
המנכ"לית איריס בראל מחממת את הגזרה עם צומת ספרים ומודיעה כי תחדל מלהוציא רשימות רבי מכר לעיתונים עקב "עיוות חמור"
חברת אסתי לאודר צפויה להעביר את תקציב יחסי הציבור ממשרדו של רני רהב לאחר שיתוף פעולה שנמשך 19 שנה
למקום הרביעי בדרוג יפעת על פי שווי החשיפה בחודש מאי משתחלת "אמריקן איידול" עם חשיפה בשווי 436 אלף שקל
ח"כ ניצן הורוביץ מקדם חוק להגבלת מחירי הספרים בשנה הראשונה להוצאתם; המרוויחות: הוצאות הספרים
תקציב הפרסום עומד על תשעה מיליון שקל בשנה. לשלב הגמר הגיע גם ראובני-פרידן שטיפל בתקציב בשנים האחרונות
yes רכשה את ברייק הזהב בגמר הריאליטי של רשת "המירוץ למיליון" בעלות של 150 אלף שקלים
אילן שילוח בכנס מקאן אריקסון: "כל מה שמקאן עושים זה רק דיגיטל". איריס בק: "אנחנו לא מנהלים את המותגים שלנו בעולם הדיגיטלי"
ידיעות אחרונות הקדיש 2,400 אינטש לסיקור פרשת טופז, פי 1.5ממעריב. שווי החשיפה של טופז בעיתונות השבוע: 6.4 מליון שקל
העברת התקציב נעשתה במפתיע: הבוקר התקבל במשרד הפרסום באומן-בר טלפון שמודיע לראשי המשרד על ההחלטה
החברה תוציא מכיסה מיליוני דולרים בעבור החסות הראשית למופע שמתוכנן ל-1 בספטמבר. עלות ההופעה: למעלה מ-6 מיליון דולר