רייטינג לכוווולם
חברת InterSight תספק את שירותי מדידת הרייטינג באינטרנט גם לאתרים, עד כה סיפקה זאת בבלעדיות למשרדי אינטראקטיב
חברת InterSight תספק את שירותי מדידת הרייטינג באינטרנט גם לאתרים, עד כה סיפקה זאת בבלעדיות למשרדי אינטראקטיב
המשרד גדל ב-32%. מלבד מקאן אריקסון שירד ב-10%, כל המשרדים הגדולים גדלו בהיקף הפעילות במחצית הראשונה של השנה
נתונים הוכיחו את הקשר בין ריחות לחווית קניה, במגזין "מנטה" קפצו על הרעיון והחליטו להכניס סטנדים בריח לחנויות סטימצקי
אחרי שניהל מו"מ עם החברות המובילות בתחום, הוחלט בערוץ 10 להקים מחלקה שתטפל בתוכן השיווקי ותהיה כפופה למפיקה הראשית
פרסומת למסקרה של לוריאל בכיכוב פנלופה קרוז נאסרה לשידור בשל השימוש בריסים מזוייפים. הבטיחו כי "הריסים ייראו ארוכים יותר ב-60%"
תכנית הבוקר של רדיו תל אביב משתפת פעולה עם כרטיס האשראי של לאומי קארד free. אחד המאזינים ירוויח מכך פטור ממיסים
כך עולה מנתוני יפעת. משרדי האינטראקטיב מתקוממים נגד המספרים, אבל גם הם מודים שהצמיחה לא תבוא מהקלקות
לשלב הסופי הגיעו שלושה משרדי פרסום: גלר נסיס, יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסונוב
אידיאולוג'יק במקום השני. דירוג משרדי הפרסום האינטראקטיווים המתפרסם לראשונה וחושף את היקף פעילות הפרסום באינטרנט
גאידמק, האישיות העיסקית המדוברת ביותר בישראל. על פי דרוג יפעת מחקרי מדיה, זכה ליותר מפי 2.5 כותרות מהבאים אחריו: לבייב ודנקנר
גדי סוקניק ירוויח כ-600 אלף דולר בשלוש שנים בתור הפרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות. שכרו יעמוד על כ-150 אלף דולר לשנה, ויכלול בונוסים במידה והקמפיין יוכיח עצמו
בעולם זה כבר התחיל, אך בישראל השוק עוד בחיתולים: האם סלקום, פלאפון ופרטנר יצליחו לייצר הכנסות מפרסום בסלולר?
תקציב הקמפיין של אירועי קיץ 2007 בעיר, בסימן 40 שנה לאיחוד העיר, עומד על למעלה ממליון שקל
באומן יחליף את משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, שטיפל עד כה בתקציב בהיקף 2 מיליון דולר מקאן אריקסון הגיע לגמר אך לא זכה
מנכ"ל אתר P1000 דני אלוביץ: "הקמפיין נועד לענות על צרכי הרוכשים תוך הצגת נקודות היתרון המובהקות של רכישה באינטרנט"
על המהלך השיווקי העסקי הטוב ביותר ב-5 השנים האחרונות. השופטים העניקו את הפרס על בניית המותג הכלכלי החזק בישראל
קמפיין לסבון דאב זכה בקטגוריית אחריות חברתית על קמפיין נשים אמיתיות ובית הספר לבגרות לחמן בקטגוריית הפיננסים והשירותים
מלכת היופי במיל לוהקה יחד עם מתן ברנר לקמפיין מותג האופנה האמריקאי Perry Ellis, אותו יצלם רון קדמי
פוגל אוגילבי סוגרת את החברה הבת לשיווק ישיר, אירועים וקידום מכירות. חלק מהעובדים ישתלבו בחברת האינטרקטיב של הקבוצה
התשדיר אמור היה לתקוף את שר התשתיות ולהזהיר את הציבור מפני התייקרות תעריפי החשמל. רשת: " התשדיר לא עומד בכללי האתיקה של הרשות השנייה"
מדובר ברעיון ראשוני. טרם נבחר חתם, לא נערכה הערכת שווי ולא נקבעו לוחות זמנים להנפקת המשרד הרביעי בגודלו בישראל
בצער רב ובסבון קודר: המורדת שעושה סירוס כימי טבעי לפדופילים, לא תצעק יותר במקלחת "מוי מוי כיף!"
החברות הגדולות במשק החליטו לפרוש מהתחרות ולהתמקד רק בתחרות האפי. איגוד משרדי הפרסום: התחרות תתקיים גם השנה