זרמון גולדמן ייצגו את DDB העולמית
עם פירוקו של משרד הפרסום ליניאל תעבור הסוכנות לייצוג זרמון גולדמן, אולם אין מדובר בהסכם של רכישת בעלות
עם פירוקו של משרד הפרסום ליניאל תעבור הסוכנות לייצוג זרמון גולדמן, אולם אין מדובר בהסכם של רכישת בעלות
למקום השני הגיע קמפיין של איתורן ושלמור-אבנון-עמיחי "יציאת מצרים" אם כי המפרסמים שענו לסקר חשבו שהיא מפרסמת את אורנג'
אחרי 35 שנה בענף הפרסום, אפרים ליניאל עוזב. בדרך החוצה הוא מספר על הסכסוכים העסקיים, מכריז על תום עידן הרעיונות הגדולים ולא מהסס לסגור חשבון עם הקולגות
הקמפיין לדוריטוס ייצא בתחילת אוקטובר ויעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה
אוגוסט בענף הפרסום: מתעצם הקרב בין מקאן אריקסון לבין אדלר-חומסקי שמוביל בהיקפי הפעילות עם 9.4 מליון דולר
ראובני-פרידן יעזבו את המשרד בגלילות וישובו למשרד הקטן בארלוזורוב. עירית שטראוס תצטרף לניהול עסקי הנדל"ן של אחיה ביוון
נשקלת האפשרות לשלב משרד פרסום שלישי במערך הפרסום של הקבוצה. בין היתר נשקלת התקשרות עם באומן-בר-ריבנאי
תמשיך להחזיק 10% מהחברה: "לאחר 15 שנים של יצירה בענף הפרסום החלטתי להצטרף לאחי עדי בחברת ההשקעות"
"סאבווי" ו"החוט". שני סרטונים שיצרו שלמור אבנון עמיחי לאורנג' נמכרו לאורנג' ההולנדית
אדלר חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של המיזם הכלכלי החדש של ידיעות. המשרד יהיה מעורב בבניית המותג לעיתון הכלכלי החדש של הקבוצה
פרסומת ישראלית לרנו קליאו תוצג במסגרת תוכנית המשדרת פרסומות טובות מהעולם
איגוד משרדי הפרסום: "האחוזים שפירסם דרור שטרום כוללים הנחות שהזכיינים נותנים ישירות ללקוחות ולא לפרסומאים"
ערוץ 10 צפוי לסיים את 2007 עם הכנסות של 85 מיליון דולר - גידול של 45%. הערוץ יסיים את השנה בהפסד של 25-20 מ' ד'
נרשם זינוק של 15% במחירי הפרסום. רשת וקשת מוותרות על פרסומות בכ-150 אלף ד' בכל יום שידור משום שממלאות מכסותיהן
במקום השני זכתה הפרסומת של דפי זהב עם "דפי זהב - הפורץ, הזקנה ושירותי הניקיון"
כדי לבלום את חדירתה של תנובה לשוק, השקיעה שטראוס בפרסום כ-1.5 מיליון דולר, מנגד השקיעה תנובה כ-2 מיליון דולר