הקרב על המילקי
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים
משרד הפירסום BBDO הינו המשרד הראשון שמאחד את פעילות חברת האינטראקטיב עם פעילות משרד הפרסום
אדלר-חומסקי מעוניינת למנות לדירקטור פנימי את מנחם רביד, מנהל השקעות בחברת אפסילון ודודה של אשתו של ראובן אדלר
שני בדרנים מאיימים בתביעה וטוענים שהפרסומת של לאומי למשכנתאות מועתקת ממופע שלהם. הבנק: "נסיון מגוחך לייצר יחסי ציבור"
חברת החשמל פירסמה היום את המכרז על תקציב הפרסום של החברה המוערך בכ-23.5 מיליון שקל - ומטופל החל מ-2001 ע"י אדלר חומסקי
,הקמפיין, בהיקף של 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות "מקאן אריסון" בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24
יאיר גלר משיב למפרסמים בעקבות פרסום תשקיף אדלר-חומסקי לפיו 42% מהכנסות המשרד מקורם בעמלות יתר
משרד הפרסום שמעוניין לצאת להנפקה חושף כי 42% מהכנסותיו נובעים מעמלות היתר, עליהן עלולים להטיל הגבלות
עלית מקבוצת שטראוס עולה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ-8 מיליון שקל לקינוחי שוקולד הפרה החדשים בטעמי גורמה
עם פירוקו של משרד הפרסום ליניאל תעבור הסוכנות לייצוג זרמון גולדמן, אולם אין מדובר בהסכם של רכישת בעלות
למקום השני הגיע קמפיין של איתורן ושלמור-אבנון-עמיחי "יציאת מצרים" אם כי המפרסמים שענו לסקר חשבו שהיא מפרסמת את אורנג'
אחרי 35 שנה בענף הפרסום, אפרים ליניאל עוזב. בדרך החוצה הוא מספר על הסכסוכים העסקיים, מכריז על תום עידן הרעיונות הגדולים ולא מהסס לסגור חשבון עם הקולגות
משרדי הפרסום מקבלים סיוע ממקום בלתי צפוי. נורית אמיתי: "החלטות בעניין עמלות אינן מעניינה של הרשות השנייה"
עפר & הרץ חובר למקאן אריקסון. מחצית מהעובדים במשרד יפוטרו: "בשלב זה אנו לא יודעים כמה עובדים יסיימו את עבודתם"
רדיו תל אביב הפיק בהתנדבות תשדיר המקדם בקשות לתרומות כספיות, שיסייעו לשלוח ארבעים ספורטאים בעלי לקויות שכליות לתחרויות בסין
חברת InterSight תספק את שירותי מדידת הרייטינג באינטרנט גם לאתרים, עד כה סיפקה זאת בבלעדיות למשרדי אינטראקטיב
המשרד גדל ב-32%. מלבד מקאן אריקסון שירד ב-10%, כל המשרדים הגדולים גדלו בהיקף הפעילות במחצית הראשונה של השנה
נתונים הוכיחו את הקשר בין ריחות לחווית קניה, במגזין "מנטה" קפצו על הרעיון והחליטו להכניס סטנדים בריח לחנויות סטימצקי
אחרי שהרשת נדחתה על ידי גאידמק, ודבר פיצוץ העסקה פורסם מכל עבר. בחרה בגלר נסיס ו-GPS כמשרדי הפרסום שלה
פסטיבל קאן לפרסום מוצלח ביותר לישראלים: 2 מדליות ו-3 עולים לגמר. שמעוני פינקלשטיין זכה בשתי מדליות באותה תחרות
גמר סרטי פרסומת של פסטיבל הפרסום בקאן: גיתם עם ישראייר, וגלר עם נגישות ישראל. מדובר באחת מהקטגוריות הקשות בתחרות
כך הודיע איגוד משרדי הפרסום. מספר חברות רוצות להשתתף במכרז, ביניהן TNS טלסקר, נילסן, יפעת בקרת פרסום ומכון שילוב
תקציב הפרסום של הרשת מוערך בכמיליון דולר ויתחלק בין ישראל לחו"ל. הרשת מונה 22 חנויות בישראל, ועוד 29 חנויות בעולם
הערכה: מחלוקות של קובי טרייביטש, יו"ר ומבעלי החברה, עם משרד יורו ת"א הובילו למעבר הפתאומי לשלמור
החברה תצא במהלך תדמיתי בעלות 10 מיליון שקל תחת הסיסמא "לאהוב את החיים". טל רבן: המסר מתאים לכל הגילאים
אייל חומסקי מאדלר-חומסקי מושקע בחברת נדל"ן PMS בעלת נכסים בשבדיה עם הכנסות של כ-54 מיליון שקל
וואלה! משיקה את מערכת הפרסום המאפשרת לפרסם מודעות טקסט לצד תוצאות חיפוש במנוע החיפוש החדש של החברה
קמפיין הטלוויזיה של פוקס יעלה בקרוב בהשקעה של 3.5 מיליון דולר. נראה שכמנהגם של זרמון גולדמן, גם הפעם הסרטונים יהיו פרובוקטיווים
תשקיע 7 מיליון שקל במסר "רגע מתוק בחיים". מההחלטה ניתן ללמוד כי החטיף אינו מועמד למחיקה, לעומת טעמי, כיף כף ומקופלת
הממונה על ההגבלים העסקיים חסמה את ניסיון איגוד משרדי הפרסום לערוך בדיקה משל עצמו שמטרתה לעצור את בדיקת הרשות השניה
הקמפיין יעלה באמצעות משרדי הפרסום פובליסיס אריאלי ואידיאולוג'יק ויכלול פרסום בעיתונות הכתובה, ברדיו ובאינטרנט
משקיעה במהלך השיווקי כ-3 מיליון שקל. במסגרת החסות, יוצאת הייניקן בשיתוף פעולה עם רשת מלונות פתאל
גובה העמלה שהציע מקאן לגבות מעיריית תל אביב עומד על 8% מסך תקציב הפרסום של העיר, שגובהו 7 מיליון שקל לשנה
יו"ר איגוד משרדי הפרסום: "פרסום ושיווק זאת המומחיות שלי, ואני בהחלט מעוניין להמשיך לכהן כיו"ר האיגוד"
הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
מדובר על מהלך שיווקי ראשון שיעלה באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי"