אין לו zman
סלקום תגנוז את פרויקט Zman-is-Money, כשנה אחרי ההשקה, לאחר שלא הצליחה לגייס מפרסמים. תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית
סלקום תגנוז את פרויקט Zman-is-Money, כשנה אחרי ההשקה, לאחר שלא הצליחה לגייס מפרסמים. תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית
משרד התיירות מחפש נותני חסות עבור קמפיין ים המלח לשבעת פלאי עולם. הקמפיין הקודם, פלאי עולם מעשה אדם, בו הצביעו רק מאה מיליון, נתן ערך כלכלי של כ-5 מיליארד דולר לאתרים
בין השאר המשרד יתמוך בסכום של 100 אלף שקל בעמותת ישראל בשביל אופניים וב-90 אלף שקל בארגון חיים וסביבה
בבלוגספירה מתרעמים על מימונו של הבלוג המדובר, "שותה וקם", על ידי בירה מכבי. לעידית פרנקל ולאלון עוזיאל אין בעיה עם זה כל עוד התוכן הוא איכותי
אירית שפייזמן, סמנ"כלית אסטרטגיה שיווקית בשטראוס, מספרת בתכנית "הקמפיין" של החינוכית על נסיבות חזרתו של מילקי קצפת למדפים
רוזנבלום נבחר על ידי קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, לפרזנטור החדש של המותג בישראל, ויקבל עבור הקמפיין בלבד כ-450 אלף שקל לשנה
רמי שלמור: אם ראובני היו מקבלים הפשרה שהצענו מצבם היה טוב יותר; פרידן: שלמור ממשיך בלהטוטים התקשורתיים
בתחרות השנתית של משרדי הפרסום ישפטו 40 אנשי קריאייטיב. 26 מהם יהיו אנשי פרסום בכירים ממשרדי הפרסום הכללים והאינטראקטיביים
תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממשרד הפרסום מקאן אריקסון לאדלר חומסקי. העברת התקציב הינה פועל יוצא של העברת התקציב הגלובאלי של מיקרוסופט לחברת וונדרמן
רוכש את חלקם של גיא וירון מור בחברת השיווק האינטראקטיבית TBWA Digital. החברה תוטמע בתוך משרד האם יהושע TBWA
חברת התעופה ואתר האינטרנט מבית ענני תקשורת בחרו בעברי לידר, אסף אבידן והמוג'וז, נמרוד פלד, טרי פויזן ו- DJ מש כראשונים שייהנו מהפרויקט
הפרסומת למילקי מבית שלמור אבנון עמיחי נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לפרסומת ה-1 בחודש. הפרסומת לבנק אגוד במקום השני
מורל במגעים למכור חלק מהבעלות במשרד או את כולה; שותפו רונן צור: "התקבלו 2 הצעות רכש ע"י גופי תקשורת"
למעלה מ-60 עבירות תנועה, 5 פסילות רישיון ונער פצוע שעדיין סובל מפוסט-טראומה לא מנעו מחברת "מירס" להחתים את יובל (המבולבל) שם-טוב כפרזנטור לשירותי הדרכים של החברה
המנצחים האמיתיים של הגמר יושבים הבוקר ברמת החייל: זכיינית ערוץ 2 תרשום הכנסה נקייה של 3.8 מיליון שקלים אחרי תשלום העמלות למשרדי הפרסום
השניים מעוניינים להקים חברת רכש מדיה משותפת - ופנו לגורמים משפטיים עוד לפני שפנו לממונה על ההגבלים עסקיים, מחשש שזו לא תאשר את המיזוג
מדובר בשיתוף פעולה בין סופר-פארם לישראכרט, שבשלב זה החל בפיילוט הכולל עובדים בסופר-פארם וכמות מצומצמת של לקוחות
גדעון בריקמן מתלונן על הקשרים של המשרדים הגדולים, אבל לא שוכח לתחזק את קשריו כיו"ר המועצה להסדר הימורים בספורט. על פרס האפי פלטינום שבו זכה באחרונה על מיתוג צומת ספרים הוא אומר: "זאת ההוכחה שכשמנפים את הקשרים, המקצועיות עובדת"
איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של החברה, שעומד מאחורי המהלך למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות והחדרת ה-yes max
בקרוב יצא לדרך מכרז לבחירת משרד פרסום לטיפול במותגים ברגר-קינג ובורגר ראנץ'עוד לא הוחלט איזה מהמותגים ישרוד
שלמור אבנון עמיחי עם 4 מדליות כסף וארד, אדלר-חומסקי ושמעוני-פינקלשטיין זכו במדליית ארד אחת לכל משרד
היקף התקציב השנתי עליו נערך המכרז הוא תשעה מיליון שקל. המשרדים שהתמודדו במכרז אך לא עלו לגמר הם באומן-בר-ריבנאי וזרמון-גולדמן
הקמפיין האפקטיווי של השבוע: גבינות השמנת של מחלבות גד. המבצע של תנובה קיבל ציון גבוה הן בזכירות והן ברמת השכנוע
יו"ר איגוד משרדי הפירסום מודי כידון אמר בטקס קקטוס הזהב: "ענף הפרסום משווע למבוגר אחראי אשר לא יפחד מאיומי בג"צ"
חברות שנהגו למתג מוצרים לקראת יום העצמאות חוסכות השנה בהוצאות. מנכ"ל גיתם: מפרסמים מעדיפים להשקיע בקמפיינים מכירתיים
החברה המשווקת את המותגים לי קופר ובלו בירד מחפשת שותף. בכירים בענף: חברת קונספט שיווק תנסה למכור נתח של 50% מהבעלות
ראש אגף השיווק של אל על נבחר בעקבות הצלחת המהלך השיווקי של הקמת IFLY, חנות הבית של אל על באינטרנט
הסשן החושפני עם דודי מליץ נגמר ברווח לדוגמניה, שתוביל את קמפיין התחתונים של "דלתא". וואלה! סלבס זוכה מן ההפקרות
מנהל רשות המים נבחר בעקבות ההחלטה להעלות מחדש את המודעות למשבר משק המים המחריף ולהוביל את הציבור לחיסכון במים
תקציב הפרסום של הקופה ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה
לוי, מבכירי שלמור אבנון עמיחי, יחליף את דיוויד אדלשטיין שפוטר לפני מספר שבועות על רקע חוסר הסכמה עם מנכ"ל המשרד
יו"ר איגוד הפרסום הנכנס מודי כידון: "הגיע הזמן שנעבוד בשקיפות - ולא נספוג ביקורת על 'רווחינו הבלתי סבירים'"
שישה מבין עשרה משרדי פרסום העוסקים במגזר הרוסי, צמחו בשנת 2008. מקאן ואדלר-חומסקי צועדים בראש גם בתחום הפרסום למגזר הרוסי
ערב תשדירי הבחירות הראשון הציג שיאים חדשים של טעם רע, מסרים שטחיים וגזענות מסוכנת. ניב הדס אלקטורט
שלום תל אביב תטפל בתקציב היח"צ של קבוצת מקאן. איריס בק: המשימה של שלום תל אביב תהיה לשקף לשוק את מגוון השירותים והמוצרים של הקבוצה"
הצו אוסר על המשרד להעסיק את יוניוב בכל חברה, מיזם או גוף שקשור אליו. השופט אוקון: "יוניוב עצם את עיניו לנוכח קיומה של הוראת הצינון"