פוקס תשלם לבר רפאלי מיליון דולר לשלוש שנים נוספות
אחרי שלוש שנים כפרזנטורית של פוקס, הודיעה החברה כי דוגמנית העל הישראלית תמשיך לשלוש שנים נוספות בשכר של 330 אלף דולר לשנה. הפרזנטור הנוסף, נועם טור, חתום לעוד שנה
אחרי שלוש שנים כפרזנטורית של פוקס, הודיעה החברה כי דוגמנית העל הישראלית תמשיך לשלוש שנים נוספות בשכר של 330 אלף דולר לשנה. הפרזנטור הנוסף, נועם טור, חתום לעוד שנה
"נותנים מכל הלב", שיתוף פעולה בין קניוני ישראל לעולם הוירטואלי לילדים "מוגובי", מקבוצת וואלה!, יוצא לדרך בחודש הקרוב למען ילדים במצוקה
יסעור, ראש מערך השיווק של בנק לאומי, נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בזכות הובלתה למימוש הפוטנציאל בזירת הבנקאות הדיגיטלית
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל נבחרה לאשת השיווק של נובמבר בעקבות מספר מהלכים פורצי דרך המתבססים על חדשנות טכנולוגית
חברת יחסי הציבור הבינלאומית, Weber Shandwick, וחברת קשרי הממשל והלובינג פוליסי של בוריס קרסני, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בישראל
מנהל המחלקה המוסדית-ציבורית במשרדו של מוטי שרף בשנים האחרונות יוצא לדרך עצמאית ומקים את "שקד תקשורת"
המשרד החדש, Bee.A, הוא בשיתוף החברות הכלכליות של המכללה למנהל ואוניברסיטת תל אביב. ההשקעה הראשונית עומדת על סך של חצי מיליון דולר
איגוד השיווק הישראלי בחר בעורך החינמון בזכות "הפיכתו למותג תוכן עיתונאי וחדשותי"
השחקן ההוליוודי הגיע לכנס של בזק כדי לדבר על מיזמי המדיה החברתית שלו, וייעץ גם בנושא שיווק של ישראל ברשת
בכך מצטרף המשרד לגיתם BBDO ולמקאן-אריקסון, שכבר פעילים בתחום. המחלקה תפעל תחת החברה הבת, גריי קונטקט. ראש המחלקה גור תירוש: "המטרה שלנו היא להוביל את שוק התוכן השיווקי בסלולר"
תהליך דילול מניותיו של אדלר הוא חלק ממהלך שהחל לפני כחמש שנים: "אני מתכוון להמשיך בתפקידי כיו"ר פעיל, אנו רוצים לחזק את מעמדם של המנהלים הצעירים"
בנק דם משותף ?פארק שעשועים ענק ?ציורים על חומת ההפרדה ?ואפילו משחק פריסבי סוער בין נתניהו לעבאס ?משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ביקש מפרסומאים מכל העולם להציע מהלך שיקדם את סיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני ?הנה כמה רעיונות שהמנהיגים עוד לא ניסו
המותג השבדי פירסם בעמוד הפייסבוק שלו 3 סרטונים מסתוריים הרומזים על דמותו של מעצב העל הבא העומד לעצב לרשת. עולם האופנה משתגע מניחושים
משרד דני לוי יטפל בתקציב היח"צ של גיל הפקות. אסף גיל: "הגידול בהיקף הפעילות העלה אצלנו את הצורך בגורם מקצועי שיאגד עבורנו את תחום יחסי הציבור והדוברות"
באגף לקידום מעמד האשה בויצו מבקשים מהמשטרה לחקור את העומדים מאחורי הקמפיין הפרסומי החדש של הקניון בחשד לפרסום פוגעני
בניגוד להערכות, לוואלה! תרבות נודע כי סלקום החליטה שלא לקיים את הפסטיבל השנה. בחברה מאשרים, בעיריית ערד ינסו להסתדר והשכנים מפסטיבל התמר מאושרים
הקמפיין החדש של קובי פרץ, הרוכב על חקירת רשות המסים נגדו, מעורר ויכוח: ברשות כועסים על הפיכתו של חשוד לגיבור תרבות ואילו יוצרי הפרסומת ופרץ עצמו מבקשים שכולם יפסיקו לקחת הכל ברצינות כל כך
בנק דיסקונט חזר להשקיע בפרסום, עם זינוק של 880% ביחס למחצית המקבילה ב-2009. שלוש החברות הורידו במשותף כ-30 מיליון שקל מתקציבי הפרסום שלהן
yes תשקיע שמונה מיליון שקלים בקמפיין ופעילות לציון עשור לעלייתה לאוויר. מדי סוף שבוע תפתח החברה חינם את כל הערוצים
העמוד שהקימה החברה בפייסבוק לקראת אירועי כפר המוסיקה, שיתקיימו השנה סמוך לקיבוץ תל יצחק, צבר 22 אלף אוהדים בתוך יומיים בלבד
מספר המדליות הכללי שזכתה בהן השנה הנבחרת הישראלית הוא הגבוה ביותר בשנים האחרונות, ועומד, נכון ליום הרביעי של הפסטיבל, על 7 מדליות
שטראוס: "זה אחד המהלכים המרכזיים של מילקי השנה, והוא יהיה מבוסס כולו על שיווק דיגיטלי עם 20% מהתקציב השנתי"
בגיל שישים בעודה מכוסה בטלית מובלת בדרכה האחרונה ,היא הייתה האדם הכי חי בכל התהלוכה. הדר גולדמן נפרד מתרצה גרנות
תתחרה בבן אנד ג'ריס והאגן דאז. המחיר המומלץ לצרכן של "ג'ויה" יהיה 27.9 שקל, בדיוק שקל פחות מהמחיר המומלץ של גלידת בן אנד ג'ריס
פרס מהסרטים: איגוד השיווק הישראלי בחר בבעלי מיתחמי סינמה סיטי על הפעילות שנעשתה לרגל השקת המתחם החדש בראשון לציון
Portfolionight, ערב לגילוי כשרונות בתחום הקריאייטיב יתקיים ב-20 במאי. שישה סמנכ"לי קריאייטיב מזמינים אתכם להצי את הסחורה
את מרבית המועמדויות קטף 'שלמור אבנון עמיחי Y&R', עם 14 עבודות. ההכרזה על הזוכים וחלוקת המדליות יערכו בחודש יוני בשנחאי
בזמן שרשתות השיווק נאבקות על נפשכם וארנקכם באמצעות קמפיינים לכאורה סופר-מאגניבים אבל בפועל מגה-טאמבלים, שרון קנטור מעדיפה לצום
ידיעות אחרונות משתף פעולה עם משרד הפרסום גיתם BBDO לטובת קמפיין אורות התקווה של עמותת עלם
היקף הפרויקט מוערך ביותר ממיליון דולר. החברה זכתה בפרויקט בתום מכרז בו השתתפו בעיקר חברות מקומיות
סמנכ"לי השיווק הבכירים בפאנל על שיווק דיגיטלי: "האפקטיביות של הפרסום בטלוויזיה בירידה - אנחנו פונים לדיגיטל"
פרסומות למשביר לצרכן, גולדסטאר ודואר ישראל בין המתמודדות על תואר הפרסומת הסקסיסטית של 2009 מטעם ארגון ויצו
מנכ"ל חברת הליסינג, ינון עמית אישר את העברת התקציב מבאומן בר ריבנאי, אך סירב להרחיב אודות הסיבות להחלפת משרד הפרסום
בצעד תמוה הכריזה קסטרו על קמפיין ג'ינסים חדש לגברים ובראשו הסקיני ג'ינס - הלהיט של 2007. אנחנו מהמרים שב-H&M זה לא היה קורה
רוצים לדעת אם אתם שיק או שוק? סורו לקניון גבעתיים ואולי תמצאו את עצמכם מעל דפי המגזין "פנאי פלוס"
סכום הכסף הגבוה ביותר הושקע בתת הקטגוריה ארגונים ועמותות. משרד הפרסום המוביל הוא בולטון פוטנציאל עם תקציבים בשווי 22 מיליון שקל