ממחר: דוגמניות ייאלצו להציג אישור רופא לפני הופעה בפרסומת
בנוסף, בכל פרסומת שבה נעשתה עריכה גרפית להצרת היקפי הגוף של הדוגמנים, תצורף ההבהרה: "נעשה שימוש בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי הגוף"
בנוסף, בכל פרסומת שבה נעשתה עריכה גרפית להצרת היקפי הגוף של הדוגמנים, תצורף ההבהרה: "נעשה שימוש בעריכה גרפית לשם הצרת היקפי הגוף"
תחרות הקריאייטיב "קקטוס הזהב" תבוטל ולא תתקיים בשנת 2013, כך מודיעים היום באיגוד חברות הפרסום, זאת מתוך "רצון להקל על המשרדים נוכח הידרדרות והפיטורים בשוק"
המגזין החדש בבעלות אלי עזור ישיק בשבוע הבא קמפיין באמצעות "אליקים-הרמן", אשר אחראי גם למיתוגו של העיתון ולבחירת השם. בעיתון מדווחים על אלפי מנויים תוך שלושה שבועות
דירקטוריון חברת הדואר אישר הבוקר את מינויה לתפקיד. אבישי כיהנה ב-4 השנים האחרונות כדוברת מנכ"ל משרד רה"מ, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד
חציית קווים נוספת: כתבת המשטרה לשעבר של ערוץ 10, שיר שגיא, מונתה לתפקיד הדוברת של ראש מפלגת הבית היהודי-מפד"ל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה
בר-זהר, לשעבר הכתבת הפוליטית של הארץ וכתבת המדיה של דה מרקר, הצטרפה למשרד ייעוץ התקשורת שיציין השנה עשור להיווסדו. במקביל, יתבצע במשרד סבב מינויים
השבוע זכה הפרויקט המשותף למשרד להגנת הסביבה ולתחנה בפרס פרויקט רדיו מיוחד מטעם כנס העיתונות 2012 אשר ייערך בשבוע הבא באילת
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי נוקט בצעדי התייעלות. 7 עובדים במשרד פוטרו, ונערך קיצוץ של עד 3%-5% בשכר העובדים
שגית צור להב כיהנה בעבר במגוון תפקידי שיווק בתשלובת החלב תנובה, בהם, מנהלת היחידה העסקית וסמנכ"ל שיווק
"יש אנשים שמעוניינים להמשיך בחיים נורמליים גם בכיפור - כחלק מהכפייה הדתית נמנעים תכנים שמשלמים עליהם". כ-7,400 חתמו על העצומה, כ-1,300 שיתופים בפייסבוק
וואלה! זוכה ל-48.4% חשיפה, בפער של 7% לערך מהמקום השני. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. בגזרת הכלכלה: "דה מרקר" מוביל, ובתוך כך סוגר את העשירייה הפותחת
מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת. מצד שני, יכול להיות שהצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא יודע בכלל על מה המפרסם מדבר
לאור ההתקשרות החדשה, תייצג מעתה חטיבת גופי התקשורת של "דני לוי תקשורת" 4 תחנות רדיו סך הכל
בעקבות הוראת משרד התחבורה שלא להפלות נשים בכרזות על אוטובוסים של החברה בבירה, החליטו באגד שלא לפרסם גם גברים על הכרזות. אגד: "ייעודנו הסעת המונים ולא פרסומות"
המשפחות המופיעות בקמפיין הפרסומי של הממשלה בנושא יוקר המחייה, לאו דווקא רואות בעצמן כתומכות נתניהו. "אנחנו קבענו את המסרים - למשפחות היה חופש לתת מימד אישי"
אחיה פריד הודיע על התפטרותו מהתפקיד; יצטרף לחברת "זניט אופטימדיה" של קבוצת פובליסיס ישראל
באתר האינטרנט של הרשת עיטרה תמונת חייל צה"ל מתעמת עם פלסטיני את העמוד הישראלי, בעוד אירן וסוריה מוצגות באמצעות תמונות נופים ואנשים. כעת, מופיעה במקום תמונת תל אביב
מדובר בחשיפה פרסומית ל"טמבור" ול"בזק", זאת למרות התראות חוזרות ונשנות ולמרות הסנקציות שהוטלו על התוכנית. הרשות: נשקול להפסיק להכיר בתוכנית כסוגה עילית
מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד
בזניט אופטימדיה צופים כי היקף הפרסום העולמי במודעות תצוגה במדיה חברתית יגיע ב-2014 לכ-9 מיליארד דולר. היקף הפרסום המקוון יגיע באותה שנה בעולם לכ-120 מיליארד דולר
לרגל פתיחת ועידת ריו + 20 של האו?ם בברזיל רכש המשרד לאיכות הסביבה ספוטים ברשת הבינלאומית: תחזיות מזג האוויר יוקדמו בתשדיר חסות שמציג את ?ישראל הירוקה" למשך שבועיים
אדלר חומסקי הביס את המתחרים גיתם ומקאן אריקסון בפער גדול; זכה בפרסים עבור "להעיף את הבריף" ופעילות פרו בונו להגדלת המודעות למחלת האלצהיימר - "הסרט הלא נכון"
בין היתר מייעץ בניהו לחברת שמן חיפושי נפט, בה מועסק הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, לעיתונים ג'רוזלם פוסט וישראל פוסט, לתחנות הרדיו האזוריות והדפוס החדש, ועוד
זמיר נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של החודש על הובלת פרויקט המיחזור של החברה בישראל
מנהל הניו מדיה של הבית הלבן, שהגיע לישראל במסגרת משלחת שאירגנו מטה ההסברה הלאומי ומשרד החוץ, הוא אורח הכבוד של כנס DIGIT2012 בשיתוף וואלה! ברנז'ה
יחליף בתפקיד את איריס בק שהודיעה לאחרונה על עזיבתה. בעבר עבד הנטר במשרד ראש הממשלה, בשופרסל וכן היה חבר בדירקטוריון ערוץ 10
יום השידורים המיוחד ייערך במסגרת שת"פ של התחנה הירוקה עם העירייה לקידום מסרי יום כדור הארץ הבינלאומי
קבוצת הארץ הכריזה על שלוש מודעות הפרינט הזוכות, והצוותים שיסעו לפסטיבל קאן שבצרפת, שם ישתתפו בתחרות "אריה הזהב". בראש צוות השופטים עמד גדעון עמיחי
שילוח הודף הערכות כי יעזוב את מקאן אריקסון ישראל לאחר שהשלים את מכירת מלוא מניותיו: "אמרתי שאני נשאר, ואני נשאר". באשר לעתיד הענף הוא אומר כי הפרסום באינטרנט יוכפל
לדברי שחורי, מנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי והכלכלי טאסק, הבעיה היא לא שוק פרסום קטן מדי, אלא כניסה של שחקנים שלא חוששים להפסיד לשוק התקשורת
עם 1.3 מיליון כניסות ביום, פאנט הוא האתר הכי הנצפה במגזר הערבי - אך הכנסותיו מפרסום לא משקפות את הפופולריות שלו. "בישראל מתעלמים ממיעוטים", אומר המייסד בסאם ג'אבר
בלי הרבה הברקות יצירתיות, בלי מדידה של אפקטיביות הפעילות ועם יותר מדי תחרויות לייקים. מה קורה לפרסום במדיה החברתית בישראל?
פרסומת לחיוג מוזל לחו"ל של "hallo 015" תנוסח מחדש בהוראת הרשות השנייה, בשל תלונת חברה מתחרה כי הטענה "הכי זול שיש" מהווה הטעיה בפרסום. החברה בתגובה: "נחדד את המסר"
זאת לעומת ירידה של 4.5% בפרסום בכלל האוכלוסייה. חלק מהזינוק מוסבר במלחמת שיווק בין שטראוס לתנובה. חברת המזון היחידה שהפחיתה את היקף הפרסום גם במגזר החרדי היא אסם
מדו"ח של חברת זניט מדיה עולה כי הצטמצמות שוק הפרסום בישראל החלה כבר בפברואר 2011. התחזיות לשנה הקרובה אינן אופטימיות: "גם 2012 צפויה להיות מאתגרת". תמונת מצב עגומה
על פי החוק חל איסור לפרסם משקאות אלכוהוליים בשלטי החוצות ובאוטובוסים באופן גורף והפרסומות בשאר המדיות יוגבלו משמעותית. ח"כ דנון: "החוק יתרום לחוסנה של מדינת ישראל"