גל תורג'מן מונה למנכ"ל חברת ארטימדיה
תורג'מן ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, מונה למנכ"ל בעוד עופר מילר, מייסד החברה יתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל. תורג'מן שימש בעבר כמנכ"ל ועדת המידרוג באינטרנט
שיחה בין היחצ"ן גל בייסברג לעורך אתר הפרסום והשיווק אייס אלכסנדר כץ הופצה בקבוצת וואצאפ גדולה של אנשי תקשורת. כץ: "טוב לדעת שמישהו מקליט את השיחה ומפיץ אותה". בייסברג: "מתנצל. הטכנולוגיה בגדה בי". וואלה ברנז'ה לא תתפלא אם מדובר במהלך ייזום
בעקבות הסדרה הדוקומנטרית בערוץ 10 "אחרי הצלצול" במסגרתה מורה ייצא מול תלמידיו מהארון, האגודה למען הלהט"ב תעלה עם קמפיין "מחנכים בגאווה" הקורא לאנשי חינוך להרים את הכפפה
עתידו של תאגיד השידור יוכרע כנראה בימים הקרובים, ואולם בינתיים ב"כאן בהקמה" ממשיכים להתנהל כרגיל ומודיעים על הזוכה במכרז הפרסום של התאגיד. חברת טרגט ספירט, מקבוצת טרגט מרקט, זכתה במכרז בתום הליך ארוך
מסתמן: בית המשפט ידחה את העתירה של שפ"מ - ובכך נסללת הדרך להשלים את הליכי המכרז לשיווק פרסומות, הודעות וחסויות לתאגיד השידור
לאחר שהתקבלו מספר תלונות ברשות השנייה על פרסומת המחקה ילד קטוע אצבע, בחברה החליטו להסיר אותה מיוזמתם. נציב פניות הציבור ברשות השנייה: "אין מקום להומור המגחך על בעלי מום ובעיקר ילדים"
יניב, שבעבר שימש כמנהל הקמפיין של ברק, ילמד סדנת "קמפיין פוליטי" במגמת עיתונות רדיו וטלוויזיה, בדגש על שימוש במדיה החדשה. למכללה מצטרף גם אורן מוסט, נשיא "גולן טלקום", שיעביר סדנא לניהול משברים
חודש לאחר עזיבת יועץ התקשורת שלו, השר לביטחון פנים גייס את נעם סלע למשימה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. סלע שימש בעבר כדוברה האישי של סגנית השר ציפי חוטובלי וכראש מטה במשרד החוץ
וואלה ברנז'ה תוהה: מדוע ראשת העיר החשודה בשוחד משתמשת בשירותיו של משרד יח"צ הממומן על ידי העירייה כלומר, על ידי כספי הארנונה של התושבים ולא מממנת זאת מכיסה הפרטי? עיריית נתניה: "האירועים בעלי השלכות לדימויה של העיר"
באמצעות הרשת הפרוגרמטית של ארטימדיה, חברת האופנה תשיק מחר מהלך ראשון מסוגו בשיתוף עם "ארטימדיה", במהלכו תעביר בשידור חי את תצוגת האופנה בכל אתרי התוכן המובילים בישראל
לוי תהיה אחראית על דוברות קשת, וכן על תחומי האקטואליה והדרמה. ברגר ישמש כמנהל יחסי הציבור והקידום של הזכיינית וינהל את תחומי הבידור והריאליטי, וכן את ערוץ 24 ו-mako. השניים יהיו כפופים לסמנכ"לית התקשורת והרגולציה טלי גורן
רז משמשת בשנים האחרונות כפרנזטורית של יוניליוור ובמקביל כתזונאית הבית של הערוץ. בשבוע שעבר פורסמה כתבה בה נטען כי בראיונות שנערכו עמה, היא הגנה על חברות המזון הגדולות ועל תהליכי בקרת האיכות שלהן
עוברת לבייסבול: חברת ההיי טק והניו יורק יאנקיז השיקו קמפיין הקורא לאוהדי הקבוצה להשתתף בתחרות שבה יוכתר האוהד של הקבוצה. Wix: "שיתוף הפעולה ממנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג את המותג שלנו לקהל הרחב"
כתבי צרכנות זועמים על התנהלות דוברות יוניליוור, שלטענתם הטעתה אותם ושיקרה כשניסו לבדוק מדוע נוצר מחסור בקורנפלקס תלמה. יועץ תקשורת: "'קייס-סטדי' לאיך לא להתנהל בתקשורת". יוניליוור: "הסברנו לכתבים שהמוצרים על המדף בטוחים"
לוואלה ברנז'ה נודע כי המכינה הקדם-צבאית בעלי שכרה את שירותיהם של יועצי התקשורת אבי בניהו ואיתמר פליישמן כדי לסיים את הסערה התקשורתית סביב אמירתו של הרב יגאל לוינשטיין
על פי הסקר קבוצת "הארץ-TheMarker" ירדה ברמת החשיפה ברמה דרמטית וההערכות הן כי היא תיאלץ להתמודד כעת עם ירידה בהיקפי הפרסום. עמוס שוקן: "לפני 6 חודשים TGI דיווח שהארץ עלה ב-24%, ועכשיו שירד ב-30%? שני הדיווחים נכונים באותה מידה"
ח"כ פריג' יוזם ההצעה שהועברה לוועדת הכלכלה: "גם למוגבלים בשמיעה יש את הזכות לראות את הפרסום. עיקרון השוויון מחייב אותנו לעשות את הדבר הזה"
החברות הישראליות מנצלות את חג הרמאדן ויוצאות בקמפיינים למזון ושתייה לשבירת הצום לאחר השקיעה, ליווי רפואי לצמים ואפילו הלוואות מיוחדות לחג. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "בתקופה זו החברות מגדילות את מחזורי המכירות"
פרסומת שבה אישה מחושמלת בכל פעם שהיא טועה במרכיבי הסלט עוררה זעם בקרב גולשים. "יש כאן לגיטימציה ציבורית לפגוע בגוף הנשי", כתבה אחת הגולשות. אוסם: "הקמפיין תוכנן מראש לשבועיים. קיבלנו הרבה תגובות חיוביות ואוהדות. אנו מצטערים אם מישהו נעלב מהפרסומת"
את החברה, תחת השם "Z", ינהל גיא בורנשטיין, שבחר להשיק את המותג החדש במהלך ויראלי ולתפוס את פרופילי הסנפצ'ט של מאה המותגים המובילים בישראל
משרד הפרסום הוביל במספר הזכיות בטקס, כאשר הקמפיינים הבולטים שלו "דנית באירופה" ו"מוק" זכו בפרס הזהב. גם "טיסת הספר" של אדלר חומסקי&ורשבסקי ושת"פ איקאה ל"האח הגדול" של מקאן בין הקמפיינים שגרפו את הפרס הנחשק
לוואלה ברנז'ה נודע כי יזמית הנדל"ן - שעבדה בעבר עם רני רהב, רונן צור ואף פנתה לרותם טוני, שליוותה את משפחת החייל היורה - שכרה לבסוף את שירותיו של מוטי מורל שייעץ לה בזירה התקשורתית
לאחרונה הועלה סרטון מצונזר של ביטוח ישיר, למרות החלטת בית המשפט להסיר את הקמפיין. לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בסרטונים שהופקו ושודרו גם לפני מתן פסק הדין וכוללים את אותם מסרים, שנמצאו אסורים בפסק הדין"
בפרסומת לדנונה המיועדת למגזר החרדי ונעדרת דמות נשית כתוב: "להיות אמא זה לפרגן למשפחה, לשדרג, לחשוב על הכל ולדעת כשצריך, גם לגוון". שטראוס: "חשוב לנו כן להתייחס לנשים, לפחות בכתב, באמצעות הפרסומים בפלטפורמות אלו"
איגוד היועצים הפוליטיים האמריקאי בחר בסרטון הפרסומת אותו יצר רמי יהודיחה כחלק מקמפיין הליכוד. אהרון שביב, שייעץ לנתניהו בבחירות, קיבל את פרס היועץ המצטיין - שהוענק לו על ידי מארק מלמן, יועצו האסטרטגי של לפיד
אגודת העיתונאים שכרה את שרותיה של המחלקה הציבורית ב-"דני לוי תקשורת" ללוותה במאבק סביב תנאי פירוקה של רשות השידור והקמת תאגיד השידור הציבורי החדש
רני רהב שייצג את ענבל אור במהלך המשבר הנוכחי, שיגר הודעה לעיתונאים לפיה ההתקשרות עימה הופסקה. בשנים האחרונות הספיקה אור לשכור את שירותיהם של כל משרדי הציבור הגדולים בישראל וכן של יועצי תקשורת עצמאיים
נתניהו שובר שיאי כהונה כיוון שאין פוליטיקאי ישראלי שמבין באופן עמוק כמוהו את הכוח של הדימוי לעצב מציאות פוליטית. אם לכל הפוליטיקאים יש מסרים, לביבי יש דימויים. יועץ התקשורת נסים דואק על החזית בה אין לראש הממשלה מתחרים. טור אורח
אייל גולן יצא בבליץ תקשורתי על מנת להלבין סופית את תדמיתו שנפגעה בעקבות פרשת הקטינות שבה היה מעורב. על הדרך הוא גרר לבוץ גם את ילדיו ואת סבתו המנוחה
חגיגות הסופר בול הגיעו גם אלינו, ואיך לא יש שם תינוקות, פסקול מרגש וזמר מפורסם בבמהלך תוכן המשלב בין מדיה פרסומית לתוכן שיווקי תוך הנעה לפעולה. צפו
לא פחות מ-350 מיליון דולר צפויה רשת CBS להרוויח ממכירת רצועות הפרסום בשידור הסופרבול ה-50 שייערך ביום ראשון. גדולי המפרסמים גייסו את מיטב הקריאייטיב (והתקציבים) כדי ליצור את הפרסומות שכולם ידברו עליהן. הנה הן
פינה חדשה בוואלה ברנז'ה תסקור מהלכי תוכן שיווקי מהאתרים והעיתונים המובילים בעולם. השבוע: בנטפליקס שיתפו פעולה עם הוול סטריט (WSJ Custom Studio) לקידום סדרת הטלוויזיה נארקוס. התוצאה מרתקת. צפו
רבקה מיכאלי מספידה את עצמה ואת העולם שיישאר לאחר מותה בקמפיין חדש לתאגיד המחיזורית אל"ה של יהושע TBWA שמסעיר את הרשת. אז איך יראה מותה של מיכאלי? צפו
מהתחקיר של עמית סגל בערוץ 2 על ניהול קמפיין הליכוד בבחירות האחרונות עולים הרבה ממצאים אבל גם שאלה אחת מעניינת: מדוע מנהלי הקמפיין של ביבי בחרו במפורש שלא לשלוח את הסמסים לעיתונאים?