

הגל השקט
הגדרת ישובים להתרעה
הגדרת צליל התרעה
נושאים חמים
מרץ 2017 - כל הכתבות
- חברות הפרסום VS יפעת: "דירוג המשרדים אינו אמין ופוגעני"
זה לא היה בבריף: איגוד חברות הפרסום פנה להנהלת "יפעת בקרת פרסום" בטענה כי מניעיו ושיקוליו בעריכת הדירוג "מבוססים על פרסום עצמי והתעשרות על גבם" ואינם תואמים את מצבם הפיננסי של המשרדים. "יפעת": "הטענות - ממשרדים שאינם מרוצים מהתוצאות"
- מצעד הבושה: הפרסומות הסקסיסטיות של 2016
נשים מחטיפות סטירות אחת לשנייה, חשמול כאמצעי לגיטימי ללמד אשה לתבל סלט, נשים השולטות על גברים חסרי אונים - ואיך אפשר בלי בר רפאלי. השנה החולפת הייתה מעליבה במיוחד לנשים (וגם לגברים) - בארגון ויצו קיבצו חמש פרסומות מעליבות במיוחד
- מיתוגו החדש של הקנאביס - 100 ביחסי ציבור
בכנסי הפרסום הגדולים, הזוכים הם לרוב אלו שהכניסו מוצרים חדשים לשוק, או רעננו מותג ישן שאיבד את דרכו - אבל למהלך השיווקי שנלווה לליגליזציה עוד יצטרכו להמציא קטגוריה משלו: "הפיכת עבירה פלילית למוצר צריכה בשלושה צעדים פשוטים". טור אורח
- ובמגרש הרוסים: תקציב היח"צ של ערוץ 9 חוזר לדני לוי
מי ששימש כדובר הערוץ בשלוש השנים האחרונות, עופר גולן, ימשיך ללוות אותו כיועץ אסטרטגי. ברקע החזרת תקן הדובר, בקשת ערוץ 9 בקיץ האחרון להצטרף כצד לעתירה לבג"ץ נגד המעבר לירושלים
- ארטימדיה ממשיכה את קמפיין המעברונים - ומדגישה את יתרונות הרשת
שבוע לאחר שיצאה בשורה של מודעות ומעברונים אשר תקפו באופן ישיר את יוטיוב, בעקבות פרסומים רבים ברחבי העולם אשר חשפו כיצד כספי מפרסמים ביוטיוב הגיעו לארגוני טרור, ממשיכה ארטימדיה את מהלך הפנייה למפרסמים