וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב מתנפל על גדי סוקניק

רנן פריד

25.1.2007 / 0:03

הנשיא תקף את התקשורת ואת חדשות ערוץ 2. קיטל: ”ההתמודדות של הנשיא היא עם רשויות החוק והמשפט. מוטב שיתרכז בזה”

(וידאו: חדשות 10)

נשיא המדינה משה קצב התפרץ אמש בשידור חי, בעיצומה של מסיבת העיתונאים בה הגיב על אישומו באונס, על עיתונאי חדשות ערוץ 2 גדי סוקניק, לאחר שזה נכנס לדבריו.

בלשון חריפה ובצעקות רמות השתיק קצב את סוקניק ואמר: אתם (העיתונות, ר.פ.), שופכים את דמי. שב בשקט גדי סוקניק... תצא מפה... גדי סוקניק מערוץ 2, אותו ערוץ שבמשך 6 חודשים שופך את דמי, אותו ערוץ 2 שקבעו ראיון בפגוש את העיתונות עם נשיא מדינת ישראל, יום לפני הראיון הודיע על ביטולו, כי הם רוצים את מוחמד דחלאן".

כתב שנכח הערב בבית הנשיא סיפר לוואלה ברנז'ה: "הנשיא דיבר ארוכות ויצא בטענות כלפי התקשורת. גדי סוקניק שאל אותו: 'מי מנע ממך לדבר?' סוקניק חזר על השאלה שוב ובפעם השלישית כששאל את הנשיא: 'מי מנע מכם להגיב? או לדבר?' קפץ עליו קצין הביטחון של בית הנשיא כדי להרגיע אותו. באותו הרגע הגיעה ההתפרצות של הנשיא על חדשות 2.

גדי סוקניק אמר לוואלה! ברנז'ה: "את מה שהיה לי להגיד אמרתי באותו רגע לנשיא, הדברים מדברים בעד עצמם".

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, שלום קיטל, אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "איננו שופטים את הנשיא בשעה קשה. ברור שדבריו היו מיותרים. ההתמודדות של הנשיא אינה איתנו, חדשות ערוץ 2, או התקשורת בכלל, אלא עם רשויות החוק והמשפט. מוטב שיתרכז בזה. מהרגע שאמנון אברמוביץ חשף את הפרשה ועד הודעת היועץ המשפטי לממשלה על כוונתו להגיש כתב אישום, חברת החדשות פעלה במקצועיות הראויה. דברי הנשיא לא ימנעו מאיתנו להמשיך לעשות את עבודותינו בצורה הטובה ביותר".

מחברת החדשות של ערוץ 2 נמסר: "דוגמה למיניפולציה של הנשיא היא עניין הראיון בתוכנית פגוש את העיתונות. זאת תוכנית ששודרה לפני שש שנים בזמן האינתיפאדה. ביקשנו מהנשיא לדחות את הראיון בשבוע כי מוחמד דחלאן הסכים להתראיין. אין לזה כלל קשר לפרשה הנוכחית".


(עדכון אחרון: 21:54 )

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully