וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיפה-בית"ר יועבר רק בחמש פלוס לייב"

18.4.2007 / 10:19

חלק ממנויי הוט התבשרו על ידי שירות הלקוחות שהמשחק בין חיפה לבית"ר עשוי להיות משודר ב-5+. בערוץ בספורט מכחישים בתוקף

לקראת המשחק הערב (שלישי, 19:30) בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, גובר העניין בעיקר בקרב מנויי הוט. מנויי החברה הציפו בטלפונים את מוקדי שירות הלקוחות, על מנת לבדוק האם מעבר לשידור בחמש פלוס לייב (המותקן למנויי "יס" בלבד) יוכלו גם הם לצפות במשחק.

מדיווחים של גולשים שהגיעו למערכת וואלה! ספורט, נאמר להם על ידי מוקדני השירות של הוט כי המשחק ישודר גם בערוץ 5+, אולם מבדיקה שערכנו הייתה הודעתם מסוייגת יותר: "נכון לעכשיו אין שידור, אולם אנו עובדים על מציאת פיתרון ומקווים להגיע אליו בשעות הקרובות. אם המשחק יועבר, הוא ישודר בערוץ 5+".

בערוץ הספורט הופתעו לשמוע שמבחינת הוט האפשרות שהמשחק יועבר בחמש פלוס אפילו קיימת. "צר לנו שהוט מטעה את ציבור מנוייה. אנחנו ערוכים ומוכנים להעלות את שני הערוצים החדשים שלנו גם בהוט בכל רגע, אם הוט רק תבקש להעלותם. סירובה של הוט להעלות את הערוצים תמוה, במיוחד על רקע העובדה שהערוצים והמשחק פתוחים בחינם ללא כל תשלום".

בהוט מסרו בתגובה כי היו מגעים אולם הם נכשלו: "צר לנו שההתאחדות לכדורגל בישראל לא הצליחה להביא לכך שהמשחק של היום ישודר לכלל הציבור. בשבת האחרונה השיקה HOT את שני ערוצי הספורט חדשים 'ספורט 1' ו'ספורט 2'. לכבוד ההשקה הערוצים נפתחו לכלל לקוחות השירות הדיגיטאלי בחינם עד סוף שידורי הליגה האנגלית והליגה הישראלית".

מההתאחדות לכדורגל נמסר היום כי נעשתה פנייה לאביב גלעדי ואבי בר לשדר את המשחק הערב באחד הערוצים הפתוחים, פנייה אשר נענתה בשלילה. בכל מקרה, ההתאחדות מתחייבת כי משחקי חצי הגמר והגמר ישודרו בערוצים פתוחים ומוסיפה כי ייעשה מאמץ על מנת לשדר משחקים נוספים. גורם בהתאחדות הביע את אכזבתו מהעניין: "צר לי שאלפי צופים, אוהדי כדורגל, לא יצפו במשחק הערב בעקבות מחלוקות עסקיות בין 'הוט' ל'יס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully