וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס מפתחים תכנית ריאליטי פוליטית

היוצר של "הישרדות" ו"השולייה" עובד יחד עם האתר על תוכנית ריאליטי שתריץ מועמד עצמאי לנשיאות ארה"ב

מרק ברנט – היוצר של 'השרדות' ו-'השוליה', הוא אחד האנשים האחראים לשיגעון הריאליטי שהשתלט על הטלוויזיה שלנו בשנים האחרונות. עכשיו הוא מתקדם גם לכיוון ריאליטי מקוון עם Independent, תחרות פוליטית אותה הוא יפיק בשנה הבאה יחד עם הרשת החברתית [[Myspace]].

התכנית תאפשר למשתמשי Myspace להכריז על "מועמדותם" דרך סרטון וידאו באתר. לאחר סינון ראשוני בעזרת קולות צופים, תופק הסדרה ותשודר גם בערוץ טלוויזיה – אם כי אף ערוץ עדיין לא קנה אותה. במהלך השלבים המאוחרים יותר, ינסו המתחרים להישאר במירוץ על ידי נאומים פוליטיים וחברתיים, כשהנושאים מוצעים על ידי הגולשים באתר והצופים בטלוויזיה. מייספייס ישמש גם בתור מטה הבחירות הווירטואלי של משתתפי התכנית, בו יוכלו לבקש תמיכה ולהראות מה חושבים עליהם הבוחרים הפוטנציאליים.

המנצח של 'עצמאי' יקבל מיליון דולר, אבל יש כאן קאץ' מסוים. את הכסף הוא לא יוכל להשאיר לעצמו, אלא רק לתרום למטרה פוליטית או לממן לעצמו קמפיין. אם להאמין לג'ף ברמן, סמנכ"ל יחסי ציבור במייספייס, הפרויקט הזה יכול לשנות את כל המערכת הפוליטית של ארה"ב. ברמן גם חוזה שמועמדים לנשיאות ארה"ב יעקבו אחרי התחרות בשביל לבסס את האסטרטגיה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully