וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוצים מתכוננים לוינוגרד

חן רוזנק

30.4.2007 / 10:52

ערוצי הטלוויזיה והרדיו מתכוננים ליום שידורים מיוחד לקראת פרסום מסקנות דו"ח הביניים של הוועדה אחר הצהריים

בערוצי הטלוויזיה וברדיו משנים את לוח השידורים ומסקרים בהרחבה את פרסום מסקנות ועדת וינוגרד. למי שמחובר באינפוזיה לחדשות, הנה כל האפשרויות להתעדכן:

בערוץ 2 פותחים את השידורים כבר ב-15:30 עם דיווחים של יונית לוי מבנייני האומה, שם ימסור השופט וינוגרד את הודעת הוועדה, וגדי סוקניק באולפן. בשעה שש יחליף אותם עודד בן עמי, וב-20:00 תחל המהדורה המרכזית שתתרחב עד ל-21:30.

ערוץ 10 יחכה לכם ב- 15:55 עם מהדורה מיוחדת של תכניתו של רפי רשף, אחריו ב-18:00 תשודר מהדורה מיוחדת של לונדון וקירשנבאום. ב 20:00 מהדורת החדשות המרכזית בהגשת מיקי חיימוביץ ויעקב אילון, אחריה "היום שהיה" עם גיא זהר ולבסוף תוכנית הלילה עם ליאור שליין שגם היא תתייחס למאורעות היום. במשדרי הערוץ ישתתפו פרשניו וכתביו ביניהם דן מרגלית, רביב דרוקר, עופר שלח, צ'יקו מנשה, ברוך קרא, נדב פרי, ינון מגל, צבי יחזקאלי ואלון בן דוד.

בערוץ 1 יתחילו לשדר ב-16:00 עם יעקב אחימאיר באולפן, שישאר איתכם גם לאחר פרסום המסקנות ויפרשן. ב-19:00 יפתח משדר מיוחד של "היום בחדשות" ואחר כך במהדורת "מבט" עם חיים יבין יתייחסו גם כן לפרסום המדובר.

וכולם ביחד

בשעה 17:00 יעבירו כל הערוצים בשידור חי את פרסום מסקנות הועדה. בכולם גם מבטיחים פרשנים ואורחים מיוחדים באולפן, ניידות שידור וכתבים שפרוסים ברחבי הארץ ממשרד ראש הממשלה, ומשרד שר הביטחון ועד לחיפה וקרית שמונה.

למאזינים האדוקים

בגל"צ מכינים משדר מיוחד בין 16:00 ל-20:00 עם ירון וילנסקי ורינו צרור, ולמחרת משעה 6, שעתיים של מהדורת חדשות מורחבת. באותן השעות בדיוק יפתחו גם ברשת ב' משדר מיוחד, בהובלת אריה גולן, יחד עם הפרשנים משה נגבי וחנן קיסטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully