וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוק שילדס מגיעה, סטודיו 60 והמתמחה הולכים הביתה

חן רוזנק

15.5.2007 / 13:11

רשת NBC חשפה את לוח השידורים שלה לסתיו הקרוב. "חוק וסדר" "גיבורים" ו"המשרד" ממשיכות לרוץ

בסתיו הקרוב מהמרים ברשת NBC על מדע בידיוני, העצמה נשית וגיבורי-על בניסיון להעלות את הרייטינג הנמוך ולפייס את המשקיעים הממורמרים.

ברשת ממשיכים עם הקלפים המנצחים - סדרת הסופר הירוז "גיבורים", הלהיט שלהם משנה שעברה, והסיטקום המצליח "המשרד", שקיבל 30 פרקים נוספים.

בקטגוריית החדשות מגיעה ברוק שילדס, האישה והגבות, שתופיע בסדרה "Lipstick Jungle," כמפיקת סרט שתמרנת בין קריירה למשפחה. הסדרה מבוססת על ספרה של קנדיס בושנאל שהביאה לעולם את "סקס והעיר הגדולה", ותתפוס את משבצת השידור של דונאלד טראמפ ו"המתמחה" שלו, שנעדר באופן בולט מלוח השידורים.

השמטה כזאת מסמנת בדרך כלל את המוות של סדרה בעלת רייטינג נמוך כמו "המתמחה" ,אבל ברשת אומרים ששום דבר לא סופי והחלטה בקשר לגרולה של סדרתו של טראמפ תתקבל בהמשך, כפי שדווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

עוד בתכנון רימייק לסדרה מהסבנטיז "האישה הביונית", סיפורה של צעירה שמקבלת כוחות על אחרי שנפגעה בתאונת דרכים, שתשודר לצד דרמה משטרתית חדשה בשם "LIFE" על שוטר שנאסר ללא עוול בחפו וחוזר עכשיו למשטרה.

כמו שכבר סיפרנו לכם לראשונה, "חוק וסדר" נשארת בתמונה עם עונה חדשה, ואל שורות הסדרות שהשמועות על מותן היו מקודמות מדי מצטרפת גם הקומדיה "סקראבס" ודרמת המתבגרים "Friday Night Lights."

מי שלא שרדה היא הסדרה "סטודיו 60" של ארון סורקין, שתיזרק מלוח השידורים אחרי שתשלים את שידורי עונתה הראשונה במהלך חודש יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully