וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקן איידול שרים כל הדרך לפסגה

חן רוזנק

28.5.2007 / 17:29

בסיכום עונת הטלוויזיה בארה"ב, סיימון קאוול וחבורתו מתגאים בתואר הנצפים ביותר ושמים את רשת FOX בראש טבלת הרייטינג

טוב, זה היה יותר מצפוי. עם פרסום נתוני הרייטינג העונתי בארה"ב, גילינו ששני המקומות הראשונים נתפסו ע"י ג'ורדן, בלייק וכל שאר הזמרים בפוטנצייה. הפתעה.

עונת הטלוויזיה 2006-07 בארצו של הדוד סם, הסתיימה באופן די דומה לזאת שלפניה- כשהרשתות CBS ו-FOX הן הנצפות ביותר, כך דווח באתר zap2it.

למרות זאת, התמונה הכללית של השידורים בארה"ב לא ממש ורדרדה: שלוש מתוך ארבע רשתות השידור הגדולות הפסידו העונה צופים, ואילו FOX, הרשת היחידה שלא ניזוקה מבחינת כמות הצופים,הוסיפה סכום זעום של 130 אלף זוגות עיניים מזוגגות בלבד.

CBS מסיימת בטופ, עונה חמישית ברצף, עם ממוצע של 12.8 מיליון אנשים בלילה, ולמרות שהרשת שידרה את הסופרבול הכה פופולרי וכה רווחי, היא עדיין לא השוותה להישגים משנה שעברה שעמדו על 12.56 מיליון איש.

מתודלקת פעם נוספת עם "אמריקן איידול", אחרי סתיו בינוני משהו, תפסה FOX את המקום השני עם 10.19 מיליון צופים, טיפה יותר מהישגיה ב-2005-06 שעמדו על 10.6 מיליון איש.

אחריה ניצבת רשת ABC עם 9.71 צופים, ירידה של כמיליון איש מהעונה שעברה (אז שידרה את מגנט הצופים הסופרבול). ולבסוף NBC שהדרדרה גם היא בכמיליון איש וסיימה עם כמות צופים עונתית של 8.66 מיליון.

דאבל פאולה

שתי המהדורות השבועיות של "איידול" היו, שוב כצפוי, התוכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה האמריקאית, כאשר זאת ששודרה ביום רביעי גרפה יותר מ-30 מיליון צופים אדוקים. עונת הסתיו של "רוקדים עם כוכבים" של ABC, התמקמה במקום השלישי עם 20.46 מיליון איש.

CSI, במקום הרביעי, זכתה בתואר הסדרה המתוסרטת הנצפית ביותר, עם 19.77 מיליון איש. זאת למרות ש"האנטומיה של גריי" מבית ABC הביסה את דרמת המשטרה הנ"ל, כשהשתיים שודרו ראש בראש בימי חמישי. אלא שלחישוב הכללי נכנסו גם השידורים החוזרים, מה שהפיל בדירוג את סדרת בית החולים.

גם מקומה של "גיבורים" של NBC לא נפקד, והיא הפכה לתכנית החדשה הכי נצפית בטלוויזיה , כשהצליחה למשוך 13.57 מיליון צופים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully