וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מכרז על תקציב פרסום למיכל נגרין

איילה צורף

29.5.2007 / 12:32

תקציב הפרסום של הרשת מוערך בכמיליון דולר ויתחלק בין ישראל לחו"ל. הרשת מונה 22 חנויות בישראל, ועוד 29 חנויות בעולם

רשת התכשיטים מיכל נגרין יוצאת לראשונה מאז הקמתה למכרז על תקציב הפרסום - כך נודע ל-TheMarker. דוברת הרשת אישרה את דבר קיומו של המכרז והוסיפה כי "עד היום טופל הפרסום בהתאם לפרויקטים נקודתיים בלבד".

על פי הערכות יעמוד תקציב הפרסום על כמיליון דולר בשנה, חלקו בישראל, וחלקו בחו"ל. עוד נודע כי בין היתר נפגשה הנהלת הרשת עם כמה משרדי פרסום בהם באומן-בר-ריבנאי, פוגל אוגלבי, יהושע, גיתם (היחידה לתקציבים הקטנים), מקאן בוטיק, JWT וענבר מרחב שקד. לאחר תום סבב הפגישות ייקבע מי מהמשרדים ישתתף במכרז.

רשת מיכל נגרין מונה 22 חנויות בישראל, ועוד 29 חנויות בעולם, בין השאר בטוקיו, סינגפור, סידני, פאריס, רומא, מדריד, פראג, ניו יורק, לאס וגאס, סן פרנסיסקו ומיאמי. בנוסף, מוצרים ותכשיטים בעיצובה של נגרין נמכרים גם ברשתות בלומינגדיילס, הרודס, וסלפריג'ס בארה"ב, וברשתות בבריטניה, בצרפת ויפאן.

באחרונה מונתה לרשת סמנכ"לית שיווק חדשה, לימור חן-שלאין, שהיתה קודם לכן מנהלת השיווק של חברת שמן תעשיות. לדברי שלאין "בהמשך לצמיחה והתרחבות של המותג בארץ ובעולם וכחלק משינויים שעוברת החברה, אנו עומדים בפני גיבוש אסטרטגיה שיווקית למותג. לכן אנו מחפשים משרד פרסום שילווה אותנו בהתוויית האסטרטגיה ויישומה בשנים הבאות".

על השאלה מי מהמשרדים עמם נפגשה הרשת יקח חלק במכרז, אמרה שלאין: "אנו בתהליכים ראשוניים שבוודאי ייקחו זמן. בשלב זה פנינו לכמה משרדים, ובסופו של תהליך נבחר את המשרד שיתאים ביותר לערכי המותג והחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully