וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יב"ז ובב"צ במשבר

1.8.2007 / 3:21

רעידת אדמה בביצה המקומית: מערכת היחסים בין יעל בר זוהר וסוכנה הוותיק בועז בן ציון, עלתה על שרטון. הרקע: הטאלנטית סירבה לדגמן בשני קמפיינים אטרקטיביים

יעל בר זוהר, מי שוואלה! סלבס רצתה לנוח לה על הציץ עוד מימי השכנים של צ'יץ', החליטה בימים האחרונים להקפיא את יחסיה עם בועז בן ציון, סוכנה המיתולוגי שמלוווה אותה ואת בעלה גיא זוארץ מזה שנים רבות, כך נודע לוואלה! סלבס.

על פי מקור, הסיבה למשבר טמונה בחילוקי דעות על רקע מקצועי, שבמרכזו סירובה של יב"ז ההריונית ליטול חלק כפרזנטורית בקמפיינים רווחיים במיוחד - האחד לבגדי ההריון של אופנת 'רמי לי', והשני למשקפי שמש - בעוד שסוכנה בב"צ דחק בה להסכים, משום שמדובר בסכומי כסף אטרקטיביים. בעקבות אי-ההסכמה, נוצר נתק בין השניים.

מיחסי הציבור של אופנת 'רמי לי' אישרו כי "היו מגעים מאד מתקדמים, לקראת חתימה, עם בר זוהר. הוצע לה סכום של כ-50 אלף דולר, אך משום מה, ברגע האחרון יעל החליטה שהיא לא רוצה לעשות שום קמפיין אופנה, אלא להתמקד בהריון".

בועז בן-ציון מסר בתגובה: "מערכת היחסים בין ייצוג 1 ליעל בר זוהר לא עלתה על שום שרטון. ההחלטה לא להשתתף בפרסומות מן הסוג הזה נלקחה במשותף עם יעל, פה אחד. כפי שידוע לך יעל בהריון, כך שממילא אין אפשרות להיכנס לפרוייקטים חדשים, למעט "הדבר הגדול הבא". ליעל מתוכננים דברים חדשים, טובים ומעניינים לאחר הלידה, שכוללים הצגת תיאטרון, השתתפות בסדרה חדשה ועוד".

רצינו לדבר עם יב"ז וגם השארנו הודעה, אך היא לא עונה ולא שבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully