וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניבום עולה ליוטיוב

20.8.2007 / 16:06

אתר האנימציה של אורי שנער מעלה ערוץ ליוטיוב בתקווה להפיק את הלהיט המונפש הבא

אניבום, בית מקוון בו אנימטורים יכולים ליצור ולהציג סרטונים שיצרו, משיק ערוץ באתר הסרטונים YouTube, כשהמטרה היא ליצור סדרת אנימציה פופולרית שתוכל להתחרות ב'משפחת סימפסון' או 'סאות' פארק'.

Aniboom, שהוקמה בישראל בשנה שעברה על ידי נשיא "קשת" לשעבר אורי שנער, מציעה לאנימטורים מקצועיים וחובבים מקום בו יוכלו להראות את הסרטונים שלהם ולבדוק איך הם מתקבלים על ידי קהל באינטרנט.

החברה אף מציעה כלים ליצירת אנימציות, ועד כה הצליחה לבנות קהילה של יותר מ-2500 אנימטורים הגרים ביותר מ-70 מדינות.

הצעד הבא, לדבריו של שנער, הוא ליצור תוכן בידורי מצוייר שיכול להיות הלהיט הגדול הבא בשביל קהל באינטרנט או במדיה אחרת. אניבום בחרה עשרה אנימטורים שייצרו סדרות אנימציה מקוונות המכילות עד 8 פרקים.

"אנחנו מוצאים את הכשרונות הגדולים בקהילת האנימטורים של Aniboom ומציעים להם שיתוף פעולה במהלכו אנו יוצרים איתם סדרה", אמר שנער בראיון, והוסיף כי "את הסדרות אנו שמים ברחבי האינטרנט, ומה שיתפוס יוכל להיות הלהיט הבא.. החלום הגדול שלנו הוא שה'סאות פארק'' הבאה תגיע מאניבום". החברה גם מקבלת הצעות פיתוח עסקיות מאנימטורים, במטרה לפתח ולממן סדרה.

בנוסף לאתר Aniboom.com, משיקה אניבום ערוץ ייעודי באתר יוטיוב של Google, במטרה לחשוף קהל רחב יותר לסרטונים שלהם. מעבר לכך, נמצאים אנשי החברה במגעים עם ספקיות סלולריות, רשתות טלוויזיה וערוצי הפצה אחרים, במטרה להגיע לכמה שיותר צופים.

שנהר, שהיה בעברו מנכ"ל קשת, רואה את האינטרנט כאזור ניסוי לסוגים חדשים של תוכן בידורי, אשר יכול להפוך למושא הקנאה של רשתות טלוויזיה מסורתיות.

"עם ההשקעה שנדרשת בשביל ליצור פרק פיילוט לסדרת טלוויזיה ולהראות אותו ל-100 אנשים בשביל שיחוו את דעתם, אנו יכולים ליצור 10 סדרות (מקוונות) ולחשוף אותן בפני קבוצת מיקוד של שני מיליון צופים" אמר.

זוהי לא הפעם הראשונה בה משתמשים באינטרנט כמנוף לסדרות אנימציה וקומדיה מצויירת. ערוץ ה-Comedy Central של חברת Viacom הפך את סדרת סרטוני הוידאו הקצרים “Lil’ Bush" על הנשיא ג'ורג' בוש והסגל שלו לסדרה שבועית עם פרקים באורך 30 דקות.

אניבום קיבלה 4.5 מיליון דולרים בסבב המימון הראשון מחברת ההשקעות הישראלית Evergreen.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully