וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבותיי, ההיסטוריה נכתבת

משחק הידידות של נבחרת ישראל מול בלארוס (רביעי, 20:00) יהיה הראשון אי פעם שישודר בתשלום. זאת לאחר שאף ערוץ פתוח לא רצה לשדרו

משחק הרעים של נבחרת ישראל מחר (רביעי, 20:00) מול בלארוס יועבר בספורט1, אחד משני ערוציה של צ'רלטון ויהפוך למשחק הנבחרת הראשון אי פעם שיועבר בתשלום.

לערוצים הפתוחים ניתנה האפשרות לשדר את המשחק אך הם ויתרו, ככל הנראה משיקולים של כדאיות כלכלית. למרות שבשבועות האחרונים הודיעה נעמה הניג ממועצת הכבלים והלווין כי משחקי הקבוצות הישראליות באירופה והנבחרות ישודרו רק בערוצים פתוחים, חוסר ההיענות גרם לה להתיר לצ'רלטון לשדר את המשחק.

מנכ"ל ערוצי השידור של צ'רלטון, אדר זהבי, אמר היום: "לאחר שכל גופי השידור החליטו לא לשדר את המשחק, הרמנו את הכפפה ואנחנו נשדרו". דובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני, מסר בתגובה: "משחק הנבחרת כלל לא היה אמור להיות מצולם, ואנו פעלנו כדי שהוא ישודר, אולם זכויות השידור הן של הבלארוסים והם החליטו למכור אותן לצ'רלטון. אנו מנהלים מגעים עם צ'רלטון ומקווים לשכנעם למכור את הזכויות לאחד הערוצים הפתוחים, אך אין אנו יכולים להכריחם לעשות כן. המשחק מול אנגליה במוקדמות יורו 2008 ישודר בוודאות באחד הערוצים הפתוחים". אגב, גם המשחק האחרון של אנגליה לפני ההתמודדות מול ישראל, מחר מול גרמניה, ישודר במקביל בספורט 2.

כעת נשקלת האפשרות שגם משחק הגומלין של מכבי נתניה מול אוניאו לייריה במוקדמות גביע אופ"א, בשבוע הבא בקריית אליעזר, ישודר באחד מהערוצים של צ'רלטון.

הנבחרת הגיעה למינסק, הציוד לא

הנבחרת נחתה אחר הצהריים במינסק, אליה המריאה בסביבות השעה 14:00 מוינה. ב-18:00 התמקמה הנבחרת במלון בבירת בלארוס, אך המאמן דרור קשטן ויתר על אימון, בין היתר בגלל שהציוד לא הגיע. בערב התכנסו השחקנים להרצאה טקטית ולתדרוך בוידאו ומחר בבוקר ייערך אימון.

ראש המשלחת, אלי זינו, זעם על כך שהציוד לא הגיע, מה שכאמור היווה סיבה מרכזית לאי קיום אימון הערב. "אי אפשר לעבור על כך לסדר היום. מישהו יצטרך לתת את הדין על כך", אמר היום ז'ינו, "אעביר דו"ח ליו"ר ההתאחדות ולדעתי ההתאחדות חייבת לדאוג מעכשיו להטיס את הנבחרת בטיסות ישירות, בלי טיסות ביניים. זה לא בריא לנבחרת ולמרות שזה יקר, טיסות ישירות הן הרבה יותר טובות, הרבה יותר בטוחות והרבה יותר מקצועיות.

"צריך למצוא פיתרון להטיס את הנבחרת במטוס מיוחד ובעיקר בחברות ישראליות. לא ייתכן שבטיסה של הנבחרת בחברה אוסטרית יחלקו לנבחרת ישראל ארוחת צהריים עם בשר וגבינה במגש משותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully