וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטקס האמי נפרדו מהסופרנוס

17.9.2007 / 7:16

בפעם הראשונה, הפרס מוענק לתוכנית שכבר ירדה משידור: הסופרנוס היא, אלא מה, סדרת הדרמה הטובה ביותר

טקס פרסי האמי לפריים-טיים נערך אתמול בלוס אנג'לס בפעם ה-59. הטקס, שעורכת רשת פוקס האמריקאית, התחיל בירידות על רשתות הטלוויזיה המתחרות. מיד אחרי שהמנחה, ריאן סיקרסט מאמריקן איידול, גמר לספר כמה בדיחות, הוא פינה את הבמה לסטואי מ"פאמלי גאי". סטואי והכלב שלו, בריאן, פצחו בשיר דאחקות על סדרות מערוצים אחרים, למשל "סקארבס", שהזכירה להם "שסיטקום לא חייב לגרום לך לצחוק".

בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר, באמי החליטו לעשות כבוד אחרון לטוני והחבר'ה, והגניבו ל"סופרנוס" של רשת HBO את הפרס. היא גברה על הסדרות "גיבורים", "האנטומיה של גריי", "בוסטון ליגל", ו"האוס". זאת הפעם הראשונה שהפרס מוענק לתוכנית שכבר נגמרה. התוכנית, שהיתה מועמדת ב-15 קטגוריות, לא זכתה משום מה באף אחד מפרסי המשחק. יחד עם שני הפרסים האחרים שניתנו למאפיונרים – פרס הכתיבה ופרס הבימוי, הסופרנוס קיבלה את מתנת הפרידה שלה, ואמרה לנו שלום לעד.

הסדרה הקומית הטובה ביותר היא "רוק 30", הסיטקום של NBC, שמראה מה מתרחש מאחורי הקלעים של תוכנית לייט-נייט.

ג'יימס ספיידר מפחד מטוני

את פרס שחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה, קיבל ג'יימס ספיידר על תפקידו ב"בוסטון ליגל". ספיידר. ספיידר התקשה להאמין שגבר על ג'יימס גנדולפיני (טוני סופרנו), ואמר בנאום הזכייה שלו: "אני מרגיש כאילו גנבתי כסף מהמאפיה, והם כולם יושבים פה מולי", כשהוא מצביע על חברי הסופרנוס.

גם השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה, סאלי פילד מ"אחים ואחיות", הופתעה מהזכייה שלה. אדי פלקו הייתה גם היא בין המועמדים, ובנאום הזכייה שלה אמרה פילד, "איך זה יכול להיות? אלו שחקנים נהדרים".

השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית הוא ריקי גרוויס, כוכב "אקסטרז". השחקנית המנצחת היא אמריקה פררה, הלוא היא "בטי המכוערת", שכבר זכתה השנה בפרס גלובוס הזהב.

את פרס שחקן המשנה בסדרת דרמה קיבל טרי אוקווין על "אבודים", וקתרין הייגל זכתה בפרס שחקנית המשנה על תפקידה ב"אנטומיה של גריי".

ג'יימי פרסלי מ"קוראים לי ארל" היא שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה קומית, וג'רמי פיבו קטף את פרס שחקן המשנה הטוב ביותר, על תפקידו כארי גולד ב"פמלייה".

פרסים על כתיבה קיבלו "המשרד" והלייט-נייט של קונאן או'בריאן, שניהם של רשת NBC.

צוחק מי שצוחק אחרון: ב-NBC הלכו הביתה מרוצים, ודווקא פוקס היא זאת שלא זכתה באף אחת מהפרסים העיקריים. התוכנית המצליחה של הרשת, "אמריקן איידול", עדיין לא זכתה בפרס על סדרת הריאלטי הטובה ביותר. כמו בכל שנה, היא הפסידה אותו ל"מירוץ למיליון". לכוכב נולד זה בחיים לא היה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully